וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההרחקה מול ברנלי: פרננדיניו הושעה מארבעה משחקים

הערעור של מנצ'סטר סיטי נדחה, והקשר שחזר מהשעייה של שלושה משחקים רק בסוף חודש דצמבר יחמיץ את משחק הגביע מול ווסטהאם בשישי. ייעדר גם מול אברטון, טוטנהאם ונגד הפטישים בליגה. בולאסי ייעדר כשנה

פרננדיניו מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שוב מושעה. פרננדיניו/רויטרס

חודש לא פשוט עובר על פרננדיניו. קשר מנצ'סטר סיטי, שהורחק בדקה ה-31 של משחק הניצחון על ברנלי במחזור האחרון, ספג היום (רביעי) השעייה של ארבעה משחקים, לאחר שערוערה של הקבוצה להתאחדות האנגלית נדחה. פרננדיניו יחמיץ את המפגש מול ווסטהאם בגביע האנגלי ביום שישי, וכן את משחקי הליגה נגד אברטון, טוטנהאם ושוב נגד הפטישים.

הכרטיס האדום שספג הברזילאי בעקבות הפגיעה הברוטאלית ביוהאן גודמנסון היה השני שלו העונה בפמריירליג והשלישי בכל המסגרות, כולם בחודש האחרון. זה החל כאשר פרננדיניו הורחק בליגת האלופות מול בורוסיה מנשנגדלבאך. שני משחקים לאחר מכן הוא הורחק (והושעה משלושה משחקים) בעקבות מעורבותו בתגרה שהתפתחה במשחק מול צ'לסי. כעת, שלושה משחקים בלבד חלפו, ופרננדיניו שוב הסתבך.

* שחקן הכנף של אברטון, יאניק בולאסי, שנפצע ויעבור ניתוח בברכו, צפוי להיעדר כשנה, כך טען מאמנו רונלד קומאן. בולאסי, שנרכש בקיץ מקריסטל פאלאס תמורת 25 מיליון ליש"ט, כבש שער ליגה אחד העונה ב-13 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully