וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים גברה 76:80 על ריטאס וילנה בחוץ

האדומים כבר פיגרו ב-20 נקודות אך רשמו קאמבק נהדר, וניצחו במחזור הראשון של שלב הבתים השני במפעל. ג'רלס כיכב עם 26 נקודות, דייסון הוסיף 15. צפו בתקציר, באדיבות ערוץ 20

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 20

הפועל ירושלים פתחה את משחק החוץ בליטא מול ריטאס וילנה הערב (רביעי) בצורה מזעזעת, לאחר שיריבתה רצה 0:8 בפתיחה. גם ההמשך היה גרוע למדי, לאחר שהליטאים כבר הוליכו ב-20 נקודות. אלא שהפועל ירושלים לא ויתרה וחזרה לעניינים אחרי מחצית שנייה נפלאה, בניצוחו של קרטיס ג'רלס שהיה בלתי ניתן לעצירה, בעיקר ברגעי ההכרעה, וצלחה את המשחק הראשון בשלב הבתים השני של היורוקאפ בעזרת 76:80 במשחק החוץ.

שחקן הפועל ירושלים קרטיס ג'רלס. ריטאס וילנה, מערכת וואלה! NEWS
הצגה. ג'רלס/מערכת וואלה! NEWS, ריטאס וילנה

רבע 1
פתיחה מדהימה לליטאים, שרצו 0:8 בפתיחה, אך פיטרסון, עם הנקודות הראשונות של האורחת, צימק את ההפרש ל-8:3 אחרי שדייק מחוץ לקשת. גם אמארה נכנס לעניינים, קלע שתיים, וזה רק 8:5. היירסטון עלה לבכורה, ארבע דקות לסיום הרבע. יחזיר את הפועל ירושלים לתמונה? דייסון קלע את הנקודות האחרונות ברבע וקבע פיגור של 11, 23:12.

רבע 2
שתי נקודות רצופות מקו העונשין הגדילו את ההפרש ל-13, הפועל ירושלים עדיין לא בכיוון. קינסי קלע נקודות מתוך הצבע והוריד את ההפרש ל-15, אך זה עדיין לא מספיק. ג'רלס סיים מתפרצת עם סל נאה, ההפרש רק 12 - 38:26. סטודמאייר, שביצע שתי עבירות, ביצע עבירה טכנית וירד לספסל עם ארבע עבירות בשלב מוקדם. הליטאים ירדו לרבע ביתרון 31:43.

רבע 3
חמש נקודות של האורחת לעומת שתיים של היריבה הורידו את ההפרש לשבע בלבד, 43:36. שלשה של דייסון הורידה את ההפרש לארבע, הפועל ירושלים חזק בתמונה. אלא שהליטאים שוב פתחו מבערים והחזירו את ההפרש ל-11, 46:57, ארבע דקות לסיום הרבע. אחרי עליות וירידות נוספות, הרבע נגמר ב-57:63 לקבוצה המקומית.

רבע 4
תומפסון פתח את הרבע עם שלשה וצימק את ההפרש לשלוש נקודות בלבד. גם דייסון קלע שלשה, שנייה ברציפות של קבוצתו, וזה כבר 63:63 - הפועל ירושלים חוזרת, ובדיוק בזמן. האורחת ביתרון. סטודמאייר, על ארבע העבירות שלו, סיפק דאנק נהדר וקבע 65:67 לקבוצתו. היתרון עובר מאחת לשנייה כשנותרו שתי דקות לשחק, אך שלשה של ג'רלס קבעה 73:77. הקאמבק הושלם, האדומים ניצחו 76:80.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל ירושלים מאליק היירסטון. ריטאס וילנה, מערכת וואלה! NEWS
בכורה פושרת. היירסטון/מערכת וואלה! NEWS, ריטאס וילנה

סטטיסטיקה

קרטיס ג'רלס 26 נקודות (5 מ-7 לשלוש), ג'רום דייסון 15, שון ג'ונס ויותם הלפרין 10 כל אחד, דיז'ון תומפסון 9 ו-7 ריבאונדים, אמארה סטודמאייר 4, טראוויס פיטרסון 3, ליאור אליהו (שתי דקות) ובר טימור (שש דקות) שותפו ולא קלעו.

שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון. ריטאס וילנה, מערכת וואלה! NEWS
קאמבק הירואי. דייסון/מערכת וואלה! NEWS, ריטאס וילנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully