וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי חתם רשמית בהפועל חולון: "מתרגש להגיע למועדון הזה"

4.1.2017 / 22:33

הגארד שלא מצא את מקומו במכבי תל אביב עובר לקבוצה של דן שמיר. מאמנו החדש: "שמח לקבל שחקן ובן אדם כמו דגן, הוא יעזור לנו להיות קבוצה טובה שתשתפר. תודה להנהלה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובר לחולוניה. יבזורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יעד חדש לדגן יבזורי. אחרי שהיה בדרך לבני הרצליה, הגארד, שלא מצא את עצמו במכבי תל אביב, חתם עד תום העונה בהפועל חולון, אשר נמצאת במקום השני בליגה. "מתרגש להגיע למועדון כמו חולון, עם הקהל החם והאנשים המדהימים במועדון, מקווה ומאמין שנעשה דברים יפים השנה, יאללה חולוניה!" אמר יבזורי.

מאמנו, דן שמיר, הוסיף: "אני שמח לקבל שחקן ובן אדם כמו דגן. אני בטוח שבראש ובראשונה בזכות האישיות שלו הוא יעזור לנו להיות קבוצה טובה שתוכל להמשיך להנות ולהשתפר יום יום. תודה להנהלה שלנו ולכל הנוגעים בדבר שאפשרו את זה ובטוח שכולם יהנו מהצעד הזה".

הגארד שחתם בצהובים במהלך הקיץ שעבר, לאחר שהעדיף אותם על פני הפועל ירושלים, שיחק העונה 8 פעמים במסגרת ליגת העל והעמיד ממוצעים של 2.9 נקודות ו-1.3 ריבאונדים ב-9.5 דקות בלבד. ביורוליג שותף יבזורי במשחק אחד בלבד, וגם זה היה לארבע שניות מול פנאתינייקוס. "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב הגיע לסיכום עם דגן יבזורי על שחרורו מהקבוצה", נמסר מהצהובים, "מכבי תל אביב מודה לדגן, שחקן הקבוצה בעונה וחצי האחרונות ומאחלת לו בהצלחה בהמשך דרכו".

יבזורי (29, 1.93 מ') החל את הקרירה במכבי קרית ביאליק ועבר בהפועל עפולה, הפועל יקנעם/מגידו וגלבוע/עפולה, וביסס את מעמדו כקלעי טוב מאוד בליגות הנמוכות. ב-2009 חתם בהפועל גלבוע/גליל והחל לפרוץ קדימה, וב-2013 חתם במכבי חיפה. את העונה החולפת סיים עם 12.2 נקודות בממוצע למשחק כשהוא קולע ב-35.4 אחוז מחוץ לקשת. הוא הוסיף 3 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים בממוצע. זו הייתה עונת השיא שלו בליגת העל מבחינת כל הממוצעים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully