וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עבר סיבוב בצ'נאי, פדרר וסרינה וויליאמס עדיין חלודים

הישראלי רשם 2:6, 2:6 על יונג צ'ונג (104 בעולם) ויפגוש ברבע הגמר את אלברט ראמוס-וינולאס, המדורג 27 בעולם. השוויצרי הפסיד לזברב בגביע הופמן, המדורגת 2 בעולם הפסידה 6:4, 6:7, 6:4 למדיסון ברנגל בניו זילנד. מארי ודג'וקוביץ' ברבע הגמר בדוחא

דודי סלע טניסאי ישראלי. מגד גוזני
ממשיך במומנטום. סלע/מגד גוזני

דודי סלע עלה היום (רביעי) לרבע הגמר של טורניר צ'נאי (סך פרסים: 447 אלף דולר), לאחר שניצח 2:6, 2:6 את יונג צ'ונג הקוריאני (104 בעולם) אחרי שעה ושש דקות. הישראלי ניצל שלוש מאפשרויות השבירה שהשיג במשחק, ובסיבוב השלישי כבר מחכה לו משוכה גבוהה למדי בדמות אלברט ראמוס-וינולאס, המדורג 27 בעולם.

ההכנות של סרינה וויליאמס לאליפות אוסטרליה ספגו היום מכה, כשהטניסאית האמריקאית הפסידה בסיבוב השני של טורניר אוקלנד לבת ארצה מדיסון ברנגל בתוצאה 6:4, 6:7 (3), 6:4. עבור סרינה זה הטורניר הראשון מאז חודש ספטמבר, והחלודה ניכרה עליה, כשהיכתה 88 שגיאות לא מחויבות מול יריבה המדורגת 70 מקומות מתחתיה.

"אני חושבת ששיחקתי... אני מנסה למצוא מילה לא גסה... ככה שיחקתי", אמרה סרינה בסיום, שבועיים לפני הגרנד סלאם הראשון של העונה במלבורן, "88 טעויות זה יותר מדי, פשוט יותר מדי, אני לא יכולה לצפות שאנצח עם כל כך הרבה שגיאות. מעולם לא היו לי 88 שגיאות, אני לא צריכה לבדוק בגוגל בשביל לדעת שהיה לי משחק מחורבן. אני חושבת שכדאי שאבדוק שוב מה קרה שם, כי זה היה מאוד לא מקצועי".

אחותה הגדולה, ונוס, פרשה מהטורניר אחרי שגברה על ג'יי לואיס 6:7 (6), 2:6 בגלל פציעה בידה.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. AP
ביי ביי. סרינה/AP

גם רוג'ר פדרר ספג היום את ההפסד הראשון שלו ב-2017, כשנוצח על ידי סשה זברב בגביע הופמן בפרת'. זברב בן ה-19, המדורג 21 בעולם, ניצח 6:7, (1), 7:6 (4), 6:7 (4) את השוויצרי המדורג 16 בעולם במשחק שכלל שלושה שוברי שוויון במשחק מהנה בפרת', שבו גרמניה עלתה ל-0:1 על שוויץ. זו לא הפעם הראשונה שבה זברב גובר על פדרר (במשחק שהוגדר לפני כ"המאסטר פוגש את המתמחה"), אחרי שכבר הדהים אותו ביוני שעבר בטורניר האלה.

קטאר: נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי העפילו לרבע גמר טורניר דוחא מסבב ה-250 ATP. הסרבי (שני בעולם) נזקק לשבירה אחת בכל מערכה על מנת לנצח בקלות 3:6, 4:6 את הוראסיו סבאז'וס הארגנטינאי תוך שעה ו-13 דקות. הראשון בעולם ממש לא ליקק דבש מול ג'רלד מלצר האוסטרי (68) אך ניצח 6:7 (6), 5:7. אחרי שלוש שבירות לכל צד, המערכה הראשונה הלכה לשובר שוויון ומארי הצליח לעלות ליתרון בנקודת המערכה התשיעית שלו. במערכה השנייה הוא הגיש ביתרון 4:5 והיה יכול לסגור את המשחק, אך נשבר. למרות זאת השיב בשבירה משלו ובסופו של דבר המשיך את פתיחת השנה החלקה עם ניצחונו ה-26 ברצף.


בריסביין: סטאן ואוורינקה גבר על ויקטור טרויצקי 6:7 (5), 4:6 ויפגוש את קייל אדמונד ברבע הגמר. האוסטרלי ג'ורדן תומפסון (79 בעולם) הפתיע כשגבר על דויד פרר 6:4, 5:7, 5:7, ויפגוש את קיי נישיקורי שניצח 6:4, 4:6, 3:6 את ג'ארד דונלדסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. GettyImages
משחק קשה. פדרר/GettyImages
הטניסאי הגרמני מישה זברב. GettyImages
ניצחון יפה. זברב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully