וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בגביע: כפר קאסם תהפוך לסינדרלה? הלוי: "מגיעים עם ביטחון"

הקבוצה מליגה א' דרום תנסה להפתיע בחוץ את הפועל חיפה (ה', 19:30, ספ' 5), פלקושצ'נקו ופיניירו יחזרו ל-11 של גולן. גנטוס יפתח בסכנין מול שעריים, שהחתימה את נבו מזרחי. בני יהודה בעכו, רעננה-נצרת

מקסים פלקושצ'נקו הפועל חיפה. ברני ארדוב
המומנטום יימשך? מקסים פלקושצ'נקו/ברני ארדוב

סיבוב ח' בגביע המדינה ייצא לדרך מחר (חמישי, שידור משולב בספורט 5 החל מ-19:30) עם שישה משחקים בהם קבוצות מהליגות הנמוכות תנסנה להפתיע את קבוצות ליגת העל. פרט למשחקה של האלופה הפועל באר שבע מול מכבי צור שלום, נראה את בני יהודה מתארחת אצל היורדת הפועל עכו, בני סכנין תבקר שוב באצטדיון בנס ציונה (הפעם מול מכבי שעריים) ולהפועל חיפה, הפועל אשקלון והפועל רעננה יש משחקי בית.

seperator

הפועל חיפה - מ.ס. כפר קאסם (19:30)

אחרי שצבר שבע נקודות מתשע אפשריות בליגה, דני גולן יערוך מספר שינויים בהרכב הפועל חיפה מול המדורגת שלישית בליגה א' דרום. ברונו פניירו יחזור לעמדת הבלם כשלירן סרדל יפתח בצד ימין של ההגנה במקום דור מלול, שיחזור לעמדת המגן השמאלי במקום חיים מגרלשווילי. מי שעוד צפוי לחזור להרכב הוא מקסים פלקושצ'נקו. פיליפ יאזביץ' שקיבל הודעה לחפש קבוצה לא ייכלל בסגל.

מ.ס. כפר קאסם מגיעה אחרי שלושה מחזורים בהם לא ספגה שער, כשבסיבוב הקודם נזקקה לשלוש עצירות של גיא סאלם בדו קרב מוזר מהנקודה הלבנה (0:2 על רהט, 1:1 ב-120 דקות) כדי לעלות. ההערכה היא שהמאמן מאיר סומך ישמור על ההרכב שניצח את הוד השרון. התלבטות אחת היא בנוגע לעמדת המגן השמאלי: אוהד אדלשטיין שלא פתח במשחק הקודם בגלל מחלה עשוי להיות מוסט לתפקיד במקום עלי טהא. הקשר מישל רוס, שלא נכלל בסגל למשחק בשל מחלה, אמור לחזור. הקשר דור הלוי, ששיחק גם בליגת העל בעשור האחרון (הפועל פתח תקוה, ראשון לציון ובני יהודה), התייחס למשחק כשאמר: "אנחנו נמצאים בתקופה טובה מאז מונה המאמן החדש. הקבוצה התחילה להתייצב ולשחק כדורגל חיובי, וגם צברנו ביטחון. אנחנו מגיעים עם ביטחון גם למשחק הזה, למרות הבדלי הרמות, ובאמונה שלמה שאפשר להפתיע ולעבור לשלב הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל ראשון לציון דור הלוי במדי שוער. ברני ארדוב
שיחק בליגת העל ולרגע אפילו שימש כשוער. דור הלוי/ברני ארדוב

הפועל אשקלון - מכבי קביליו יפו (19:30)

שנתיים אחרי ששיחקו זו מול זו בליגה א', שתי ליגות מפרידות בין הפועל אשקלון למכבי קביליו יפו. בין צמד משחקי הליגה ב-2014/15, הקבוצה של יובל נעים גם הספיקה אז להדיח את היפואים מהגביע עם ניצחון 1:3 והמשיכה לקמפיין יפה שנעצר רק על ידי מכבי תל אביב. יפו, אותה מאמן אורי קרגולה, נמצאת כרגע במקום השישי בליגה א' דרום ותחסר את יקיר ארצי המורחק. בן אז'ובל יוכל לערוך הופעת בכורה במדי אשקלון.

שחקן הפועל אשקלון בן אז'ובל. פועל אשקלון, אתר רשמי
עשוי לשחק. בן אז'ובל/אתר רשמי, פועל אשקלון

הפועל עכו - בני יהודה (19:35)

שנה שנייה ברציפות ששתי הקבוצות הללו נפגשות בסיבוב ח', רק שהפעם מפרידה ביניהן ליגה. בעונה שעברה היה זה פדרו גלבאן שכבש צמד והפך פיגור לניצחון 1:2 בסיבוב ח', ובכלל בני יהודה הדיחה את הפועל עכו בכל שלושת משחקי הגביע ביניהן. אלא שהפעם עכו מארחת והיא מקווה להתאושש מההפסד במשחק העונה של הלאומית מול מכבי נתניה ובונה על המשך העונה הנפלאה של ברנקו מיכאילוביץ' ואדריאן רוצ'ט. בני יהודה תחסר את מאור קנדיל המורחק ודולב חזיזה הפצוע כבר תקופה ארוכה. הקפטן איציק עזוז ייכלל בסגל למרות שאינו כשיר לחלוטין, ובקבוצה מקווים שיוכלו לשתף לראשונה את הקשר הגמבי טיג'אן ג'ייטה שממתין להגעת השחרור הבינלאומי.

ברנקו מיכאילוביץ' שחקן הפועל עכו לפני ויקי כחלון שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
הנשק המרכזי של עכו. ברנקו מיכאילוביץ'/אדריאן הרבשטיין

מכבי שעריים - בני סכנין (19:35)

שנה שלישית ברציפות שהגרלת הגביע שולחת את בני סכנין לביקור באצטדיון העירוני בנס ציונה. לפני שנתיים זה נגמר בהפסד למכבי יבנה בסיבוב ח', בשנה שעברה הצליחו שחקניו של יוסי אבוקסיס לעבור בפנדלים את סקציה נס ציונה וכעת מחכה להם מכבי שעריים. נועלת טבלת הליגה הלאומית כבר זכתה בתואר היסטורי העונה (גביע הטוטו של הליגה השנייה) ונמצאת במגמת שיפור עם המאמן אופיר חיים, שקיבל חיזוק בדמות החלוץ נבו מזרחי מהפועל אשקלון שחתם עד סיום העונה.

האורחת תעלה בהרכב חזק. המאמן יוסי אבוקסיס אמר כי "גם בשנה שעברה שיחקנו נגד קבוצות פחות טובות משעריים והיה לנו קשה. אם אתה לא בא מוכן לגביע יש הפתעות, ואני לא רוצה להיות בצד המופתע". מארון גנטוס הצעיר צפוי לפתוח במקום סארי פלאח. פיראס מוגרבי בשלב זה לא עבר בבקרת התקציבים ואם יעבור עד מחר בבוקר, בקבוצה יכללו אותו בסגל.

נבו מזרחי שחקן מכבי שעריים. אתר רשמי מכבי שעריים, אתר רשמי
חיזוק לנועלת טבלת הלאומית. נבו מזרחי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי שעריים

הפועל רעננה - מכבי אחי נצרת (19:40)

חיים סילבס יפגוש את אדהם האדיה, עמו שיתף פעולה כשחקן במכבי אחי נצרת. עכשיו האדיה מאמן את הקבוצה מהלאומית ומגיע אחרי הפסד הבכורה שלו בליגה (2:0 להפועל פתח תקוה). עוביידה אבו רביא, עלי חטיב ומוחמד חטיב ינסו להפתיע באצטדיון בנתניה ולשבור את השוויון במאזן ההיסטורי בין הקבוצות (11 ניצחונות לכל קבוצה ועוד תשע תוצאות תיקו בכל המסגרות). הפועל רעננה תחסר את מלך שעריה, מוחמד שכר המוצהב.

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
בלי מלך השערים שלו. חיים סילבס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully