וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד שוקלת לצרף את פדרו גלבאן, הקנייתי מותיר רושם חיובי

4.1.2017 / 12:21

הצוות המקצועי של אשדוד בדילמה אם לצרף את גלבאן הוותיק, שיקזז דקות מהצעירים. הקשר אנתוני אקומו שנבחן מזכיר לאשדודים את אמברוז, אלחמיד ינוח בגביע אשרת השהייה של מנגה תטופל

שחקן הפועל אשקלון פדרו גלבאן. ניב אהרונסון
באשדוד יודעים: אופציית גלבאן תהיה רלוונטית כל עוד לא נמצא שחקן טוב ממנו/ניב אהרונסון

פדרו גלבאן הוצע למ.ס. אשדוד ששוקלת את האופציה לצרפו. מנג'ר הקבוצה יוסי מזרחי אימן את גלבאן בעונה שעברה בבני יהודה וחושב שלחלוץ יש עדיין מה לתת, אולם באשדוד עדיין שוקלים אם ללכת על הארגנטינאי בשל גילו המתקדם ומאחר שצירופו יקזז את הדקות של שחקני הבית הצעירים של המועדון כמו אור אינברום, ניב זריהן, דין דוד ובנצי מושל. לאחר צירופו של דולי מנגה אשדוד רוצה עוד שחקן זר אחד בהתקפה ואולי אפילו שניים ולכן אופציית גלבאן תהיה רלוונטית כל עוד לא נמצא שחקן טוב ממנו.

הקשר הקנייתי אנתוני אקומו החל להיבחן בקבוצה ובינתיים הוא מותיר רושם חיובי. עדיין לא מדובר ביכולת שגורמת לאשדוד להיכנס מיידית למשא ומתן עם סוכנו ניר קרין, אולם בקבוצה בהחלט התרשמו משני האימונים שהוא קיים ומצאו כי יש קווים מאוד מקבילים בינו לבין אפה אמברוז שנחשב לאחד הזרים האיכותיים שצירפה אשדוד בשנים האחרונות ולכן קיים סיכוי טוב שבסופו של דבר יחתום אקומו באשדוד.

הבלם חאתם עבד אלחמיד התלונן בסיום המשחק מול הפועל אשקלון ביום ראשון על התכווצות בשרירים ובקבוצה החליטו לא לקחת איתו סיכון, לאפשר לו מנוחה ולא לשתפו במשחק הגביע מחרתיים באיכסל. "יש לנו בשבוע הבא שני משחקים חשובים מאוד תוך פחות משלושה ימים מול הפועל חיפה והפועל כפר סבא ואנחנו צריכים את חאתם כשיר במאה אחוז לליגה", הסבירו באשדוד.

באשר למנגה, מייד עם צירופו לקבוצה מחר באופן רשמי מתכוונים באשדוד לטפל באשרת השהייה שלו בישראל אשר פגה במהלך התקופה ששיחק בהפועל תל אביב. מדובר בסכום של 10,000 שקל שתצטרך הקבוצה לשלם למשרד התמ"ת ולמשרד הפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully