וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט מודאג לפני מכבי תל אביב: "השחקנים שלי נופלים מהרגליים"

מאמן דרושפאקה התלונן על לוח הזמנים הצפוף לפני המפגש מול האקסית (חמישי, 21:05): "את רוב הזמן אנחנו מבלים במטוסים. זה מתיש". ז'יז'יץ' מקבל שבחים מהמאמן: "עושה עבודה נהדרת"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
תשוש. בלאט/GettyImages

דאגה בדרושאפקה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (חמישי, 21:05). המשחק ביד אליהו יהיה השלישי של הקבוצה הטורקית בשישה ימים, ודיוויד בלאט, לא בפעם הראשונה, מוטרד מאוד מלוח הזמנים הצפוף. "השחקנים שלי נמצאים במצב קשה, הם כמעט נופלים מהרגליים", אמר בלאט לתקשורת הטורקית אמש. "היו לנו שישה משחקי יורוליג בפרק זמן מאוד קצר, ארבעה מהם בחוץ. את רוב התקופה האחרונה אנחנו מבלים במטוסים. זה מתיש".

דרושפאקה נראית לא רע בכלל בתקופה האחרונה, עם תשעה ניצחונות מ-13 המשחקים האחרונים. שלשום גברה הקבוצה של בלאט 72:87 על גלאטסראיי ועלתה למקום השלישי בליגה הטורקית. "מצאנו אנרגיות בסוף המשחק, איכשהו היינו קצת יותר טריים. אבל זה לא אומר שהשחקנים שלי לא נמצאים בקושי פיזי עצום".

בלאט החמיא לאנטה ז'יז'יץ', שצורף לאחרונה ויגיע לישראל לראשונה מאז התאמן במכבי תל אביב. הסנטר הקרואטי הצעיר, אחיו של שחקן העבר אנדריאה ז'יז'יץ', אמור היה לחתום בשורות הצהובים יחד עם דראגן בנדר, אך נמלך בדעתו ברגע האחרון. מול גלאטסראיי הוא קיבל 12 דקות, קלע 4 נקודות והוסיף 4 ריבאונדים. "זה היה רק המשחק השני של אנטה איתנו. הוא עושה עבודה נהדרת, לאט לאט הוא מבין איך הקבוצה עובדת".

בלאט התייחס גם למתיחות בטורקיה על רקע הפיגוע באיסטנבול בתחילת השבוע. "אני מוסר תנחומים למשפחות של ההרוגים. יש דברים יותר גדולים מכדורסל", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully