וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.1: יובנטוס פנתה לנציגי וראטי, שניידרלין למארסיי?

ב'טוטוספורט' טוענים שכוכב פריס סן ז'רמן מעוניין לעזוב את צרפת, מארוטה הוסיף שמן למדורה כשטען: "אנחנו בדרך להחתמה גדולה בקישור". הקשר בדרך החוצה מיונייטד, רכש נוסף לבשיקטאש

one

העברות

* טורינו התחזקה בשחקן הכנף של רומא, חואן מנואל איטורבה, שהושאל אליה עד לסיום העונה.

* צ'ארון שרי ההולנדי עבר מק.פ.ר לעולה החדשה לליגה הבכירה בסין, ז'יצנג. המחיר של הקשר בן ה-28: 4.7 מיליון יורו.

* פנרבחצ'ה שאלה משחטאר דונייצק את המגן-קשר אלכסנדר קרבאייב. היא שילמה דמי השאלה בגובה 100 אלף יורו ותוכל לרכוש את האוקראיני בן ה-24 בקיץ.

* טרבזונספור התחמשה בשני שחקנים חדשים: המגן הימני ז'ואאו פריירה שהגיע מספורטינג ליסבון והמגן השמאלי הארגנטינאי עמנואל מאס, שהצטרף מסן לורנסו.

* שייק דיאבטה הושאל מעוסמאנליספור הטורקית למץ הצרפתית. החלוץ שמתנשא לגובה של 1.94 מטר, חוזר לצרפת אחרי חצי עונה בלבד בליגה הטורקית.

* רכש נוסף לבשיקטאש. אחרי שיריבת הפועל באר שבע בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית החתימה את ריאן באבל, מאטי מיטרוביץ' חתם. הבלם של רייקה, שנכלל בסגל הנבחרת הקרואטית, עלה לטורקים חמישה מיליון יורו.

שחקן ק.פ.ר צ'ארון שרי. GettyImages
עוד שחקן חדש בליגה הסינית. שרי/GettyImages

* חואן ורגאס, ששמו נקשר בקיץ עם מכבי תל אביב, מצא יעד חדש. המגן קשר הפרואני חתם באוניברסיטריו המקומית אחרי שחוזהו בריאל בטיס הותר בתחילת העונה.

* יאגו פאלקה, שהושאל לטורינו מרומא, השלים את המעבר בצורה קבועה לסגולים. הקבוצה מעיר הנצח קיבלה עבורו 4.25 מיליון יורו.

* סביליה רכשה את קלמנט לנגלה בן ה-21. נאנסי קיבלה עבורו סכום של 4.25 מיליון יורו והוא יחזק את מרכז ההגנה של חורחה סמפאולי.

* בגזרת העוזבים: טימותי קולודזייצ'אק השלים את המעבר לבורוסיה מנשנגלדבאך. הסייחים שלימו עבור הפולני בן ה-25, שיכול לתפקד כבלם וקשר אחורי, 6.38 מיליון יורו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שמועות

* סוכנו של מרקו וראטי מתריע: "הוא לא מתכוון להישאר בפריס סן ז'רמן. על פי 'טוטוספורט' האיטלקי, יובנטוס כבר פנתה לנציגי הקשר בן ה-24. אגב, מנהל הגברת הזקנה ג'וזפה מארוטה הוסיף שמן למדורה כשטען ש"אנחנו מתכוונים לעשות החתמה קרוב בקישור בקרוב".

* ב'לאקיפ' טוענים שקשר מנצ'סטר יונייטד מורגן שניידרלין עשוי לעבור בקרוב למארסיי. הקבוצה הצרפתית תגיש הצעה בסך 24 מיליון ליש"ט.

* מעמדו של אלכס סנדרו ביובנטוס לא ברור, וכעת מדווח שהוא עשוי להגיע לפרמיירליג. על פי דיווחים באיטליה, הברזילאי מבוקש על ידי מאמן צ'לסי, אנטוניו קונטה. לשחקן יש חוזה אצל הגברת הזקנה עד יוני 2020.

* סביליה מעוניינת בשחקנה של אינטר, סטבן יובטיץ'. המונטנגרי לא נמצא בתוכניות של סטפנו פיולי, והנראזורי מעוניינים למכור אותו. חורחה סמפאולי אמר במסיבת עיתונאים: "אנחנו עוקבים אחריו, אך כרגע אין שום דבר קונקרטי".

* מה יהיה היעד הבא של חסה רודריגס? הספרדי של פריס סן ז'רמן קושר למספר קבוצות לקראת חלון ההעברות, ולאחרונה פורסם כי אחרי רומא, גם מילאן מעוניינת לצרף אותו.

* ב"סקיי ספורט איטליה" מדווחים שסמפדוריה מעוניינת במגן של אינטר, דוידה סנטון. המגן לא זוכה לדקות רבות אצל הנראזורי העונה, והוא אמר לכלי התקשורת בארץ המגף כי הוא מעוניין לעזוב את המועדון ולא לצאת להשאלה.

* האם ויקטור איברבו בדרך לסין? הקולומביאני בן ה-26 של קליארי מושאל כרגע לפנאתינייקוס, אך המנהל הספורטיבי של המועדון האיטלקי אמר בנושא: "ויקטור כרגע ביוון אך לפנא אין את האפשרות להשאיר אותו. הגיעה הצעה מסין, אך היא לא מספקת אותנו. אני מאמין שנוכל להגיע לסיכום".

* אקס מכבי חיפה השוער ולדימיר סטויקוביץ', שמשחק בנוטינגהאם פורסט מליגת המשנה באנגליה, לא שותף במשחק האחרון מול בארנסלי והוא מועמד לחזור לפרטיזן בלגרד, בה שיחק שלוש שנים בעבר.

שחקן אינטר דוידה סנטון. AP
בדרך ליעד חדש? סנטון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully