וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "זו לא התוצאה שרצינו, אבל ב-3:0 היינו חותמים עליה"

ארסנל חזרה לראשונה בתולדותיה בליגה מפיגור שלושה שערים לתיקו, מאמנה: "סירבנו להפסיד", ז'ירו: "שמח שעזרתי אבל מאוכזב". האו: "הגורל זמם נגדנו, זה כואב". וגם: המספרים והציוצים

מאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
יצא בזול. ונגר/רויטרס

ארסנל פתחה את 2017 ברגל שמאל, אך ניצלה ממבוכה גדולה בהרבה. התותחנים נקלעו הערב (שלישי) לפיגור 3:0 מול בורנמות', ולמרות שהצילו נקודה בסופו של דבר (הודות לשער ושני בישולים של אוליבייה ז'ירו הלוהט), צ'לסי תוכל להגדיל את הפער מהם ל-11 נקודות אם תנצח מחר את טוטנהאם. אדי האו, שהוזכר מספר פעמים כמועמד לרשת את כיסאו של ארסן ונגר כאשר זה יעזוב את ארסנל, היה קרוב לניצחון יוקרתי מאוד. אגב, האו ציין שמונה שנים בדיוק לבכורה שלו בבורנמות', אז הקבוצה דורגה במקום ה-23 בליגה הרביעית (!).

ברחבי הרשת עברו במהלך המשחק מלצחוק על ארסנל, ללשבח את התצוגה והכושר של ז'ירו. רבים אף ציינו בהומור שהאו מוכן ומזומן לרשת את ונגר, שכן הוא הוא הוכיח כי הוא מסוגל לשמוט יתרון ודאי ולאבד נקודות.

מאמן ארסנל ארסן ונגר, מאמן בורנמות' אדי האו. רויטרס
היורש? האו מברך את ונגר/רויטרס

מספרי הערב

* סימון פרנסיס ספג שניים משלושה הכרטיסים האדומים שקיבלה בורנמות' העונה בליגה.

* ארסנל חזרה לראשונה בתולדותיה בפרמיירליג מפיגור של שלושה שערים לתיקו.

* ארסנל הבקיעה בשני הבעיטות שלה למסגרת.

* צ'רלי דניאלס בישל שמונה שערים מתחילת העונה שעברה, יותר מכל מגן אחר בליגה.

* בורנמות' הבקיעה שלוש פעמים נגד ארסנל, אחרי שבארבעת מפגשי הערב מולה מצאה את הרשת פעם אחת בלבד.

* לוקאס פרס כבש את שער הבכורה שלו בפרמיירליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוליבייה ז'ירו ארסנל חוגג. רויטרס
שוב הציל את ארסנל. ז'ירו/רויטרס

התגובות

אוליבייה ז'ירו: "אני שמח שעזרתי לקבוצה להשוות אבל אני עדיין מאוכזב. זה נחמד לחזור מפיגור אבל הצורה בה שיחקנו בסוף גרמה לי לחשוב שהיינו צריכים להוציא תוצאה טובה יותר. לפחות חזרנו והראינו חוזק מנטלי. אני אסתפק בזה".

ארון ראמזי: "זה מראה שאנחנו מוכנים להילחם עד הסוף, וזה המסר שאנחנו מקווים שיצא מזה. יהיה קשה מעכשיו. יש עוד דרך ארוכה ואני מקווה שעוד יהיו פיתולים ותהפוכות".

מאמן ארסנל ארסן ונגר אמר בסיום: "הם שיחקו הרבה יותר מהר מאיתנו בפתיחה ומצאנו את עצמנו בפיגור של שלושה שערים 20 דקות לסיום. זהו מבחן מנטלי, סירבנו להפסיד את המשחק. מגיע לבורנמות' הרבה קרדיט, למרות שהייתה לנו מעט מאוד מנוחה. הם קבוצה טובה עם איכות ועם שיחקו בקצה גבוה. הפסדנו שתי נקודות אבל נצטרך להשתפר בהמשך ולקוות שגם קבוצות אחרות תאבדנה נקודות. זו לא התוצאה שרצינו אבל בפיגור 3:0 היינו חותמים עליה. היינו חסרי מזל במספר החלטות שיפוט".

מאמן בורנמות' אדי האו: "הגורל זמם נגדנו במספר דרכים. אני לא חושב שהאדום היה מוצדק. בסופו של דבר האיכות של השחקנים שלהם הכריעה. אני מאוכזב אבל לא יכול לשכוח מה השחקנים שלי עשו במחצית הראשונה. לפעמים אתה הולך לאיבוד מהעבודה היומ-יומית וצריך לזכור איזו דרך עשינו ובאיזו רמה אנחנו משחקים. אנחנו פה כדי לנצח אז זה כואב מאוד".

ציוצי המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully