וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניצחון על מכבי ת"א: באסקוניה ויטוריה חגגה על ריאל מדריד

3.1.2017 / 22:49

הבאסקים המצוינים השפילו את הקבוצה של פאבלו לאסו עם 62:77 בוויטוריה. לארקין והאנגה הובילו את המנצחים עם 16 נקודות. ליגת האלופות: נימברוק של ננו גינצבורג עלתה לשלב 24 האחרונות

שיין לארקין, באסקוניה. GettyImages
השפיל את ריאל מדריד. שיין לארקין/GettyImages

באסקוניה ויטוריה ניצחה די בקלות את מכבי תל אביב במחזור היורוליג האחרון. הערב (שלישי) הקבוצה הבאסקית הנהדרת אירחה עוד משחק גדול, הפעם בליגה הספרדית כשפגשה את ריאל מדריד ופשוט השפילה אותה עם 62:77 מהדהר. המחצית הראשונה עוד הייתה איטית וצמודה, אבל הקבוצה של סיטו אלונסו פשוט התפוצצה ברבע השלישי שהסתיים ב-15:33 למארחים, שפתחו מבערים והנחילו לריאל מדריד הפסד שלישי בארבעת משחקיהם האחרונים בליגה וביורוליג.

שיין לארקין הצטיין כהרגלו בוויטוריה עם 16 נקודות, כמו גם אדם האנגה. קים טיל הוסיף 14 למנצחים. רודי פרננדס ולוקה דונצ'יץ' קלעו 12 נקודות כל אחד לבלאנקוס. סרחיו יול הסתפק ב-8 נקודות ב-23 דקות.

* הישג יפה לננו גינזבורג: המאמן הישראלי של אלופת צ'כיה נימבורק הוביל את קבוצתו להבטחת המקום בשלב 24 הגדולות של ליגת האלופות בזכות ניצחון ביתי 72:87 על פרנקפורט הגרמנית. את קלעי הקבוצה הוא האוורד סיינט-רוס עם 27 נקודות. נימבורק מדורגת שלישית בבית במאזן של שמונה ניצחונות מול שלושה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully