וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: אתלטיקו מדריד ניצחה, ולנסיה הושפלה מול סלטה ויגו

שמינית הגמר: קוקה וגריזמן סידרו לקולצ'ונרוס 0:2 נוח בחוץ מול לאס פלמאס. העטלפים פיגרו 3:0 אחרי 19 דקות והובסו 4:1 במסטאייה, האוהדים מחו נגד פיטר לים. ניצחון לאייבר, תיקו ללה קורוניה

משחקי שמינית גמר הגביע הספרדי יצאו היום (שלישי) לדרך. אתלטיקו מדריד עשתה צעד משמעותי בדרך לשלב הבא עם 0:2 נוח בחוץ מול לאס פלמאס, כאשר לה קורוניה ואלאבס נפרדו ב-2:2 דרמטי. עוד לפני כן סלטה ויגו השפילה את ולנסיה עם 1:4 במסטאייה, כולל שלושה שערים 19 דקות מפתיחת המשחק. במשחק נוסף ניצחה אייבר 0:3 בחוץ את אוסאסונה ועשתה צעד משמעותי לקראת רבע הגמר.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. AP
שער קליל. גריזמן/AP

לאס פלמאס - אתלטיקו מדריד 2:0

לנצח את לאס פלמאס באצטדיון הביתי שלה זו לא משימה פשוטה העונה, אך אתלטיקו מדריד עשתה את זה קל והשיגה ניצחון ששם אותה עם רגל וחצי ברבע הגמר. דייגו סימאונה לא עשה רוטציות ועלה בהרכב חזק מאוד וקוקה שבר את הקרח בדקה ה-23. לאס פלמאס ניסתה להשוות, אבל נעקצה עם שער נוסף של גריזמן שקיבל כדור בנגיחה מגמיירו ומול שער ריק נגח לרשת בדקה ה-51.

שחקן ולנסיה דני פארחו. Manuel Queimadelos Alonso, AP
הקבוצה שלו מתפרקת. דני פארחו/AP, Manuel Queimadelos Alonso

ולנסיה - סלטה ויגו 4:1

בוולנסיה קיוו שהם יוצאים לדרך חדשה אחרי שפיטר לים, איש העסקים המיליארדר רכש את המועדון ביוני 2015. אולם, מאז שלים הגיע למועדון המאמנים מתחלפים כמו גרביים והקבוצה מתנהלת בצורה שערורייתית. אחרי ההתפטרות המפתיעה (?) של צ'זארה פראנדלי, וורו עמד על הקווים וראה את קבוצתו סופגת שלושה שערים תוך 19 דקות מרגלי יאגו אספס (3), תיאו בונגונדה (14) ודניאל וואס (19). דני פארחו צימק בפנדל בדקה ה-58, אבל ג'ון גידטי חתם את ההשפלה רבע שעה לסיום ושם את קבוצתו עם רגל וחצי בשלב הבא. ההפסד הצורם הזה הגיע אחרי שכ-1,500 מאוהדי הקבוצה הפגינו נגד הבעלים פיטר לים לפני תחילת המשחק והעתיד כרגע נראה אפור מאוד במועדון הפאר הזה.

משחקים נוספים:

דפורטיבו לה קורוניה - אלאבס 2:2
ללה קורוניה: ברונו גאמה (73), חוסלו (90 +3), לאלאבס: כריסטיאן סאנטוס (3), אדגר מנדס (45).

אוסאסונה - אייבר 3:0
לאייבר: נאנו (28), בבה (75), אדריאן (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully