וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "הפועל תל אביב זה מועדון מיוחד בנוף הכדורסל הישראלי"

המאמן החדש של האדומים הוצג במסע"ת ראשונה: "אמרו לי שאולי צריך להתאושש, אבל ההתאוששות הכי טובה בשבילי היא להמשיך לאמן". רמי כהן: "רמי הוא מאמן שכולנו מאוד מחזיקים ממנו"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: שימרית גולדשטיין

עידן רמי הדר בהפועל תל אביב יצא לדרך עם מסיבת העיתונאים שבה הוצג המאמן החדש. שבועיים וחצי בלבד אחרי שעזב את מכבי תל אביב, שם שימש מתחילת השנה גם כמאמן וגם כעוזר, הדר מחליף את שרון אברהמי, שפוטר מהקבוצה ביום ראשון. זוהי התחנה השלישית של הדר בליגת העל, לאחר שאימן בעבר גם את מכבי חיפה. הדר ייאלץ להסתדר בינתיים ללא רביב לימונד. הגארד עבר היום (שלישי) ניתוח ארתרוסקופיה בקרסול הפגוע ויחל בעוד יומיים את תהליך השיקום וצפוי לחזור לפעילות בעוד מספר שבועות.

מאמן הפועל תל אביב רמי הדר. יוסי ציפקיס
עבר לצד האדום. הדר/יוסי ציפקיס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

רמי הדר אמר עם הצגתו: "שמח לבוא לפה, התקופה שהייתי בבית הייתה קצרה, בעיניי מאמן צריך לאמן והמקום שלנו זה על הספסלים של הקבוצות. אמרו שאולי צריך זמן להתאוששות, אבל ההתאוששות הכי טובה זה לעשות מה שאני הכי אוהב וזה לאמן, שמחתי לקבל את ההצעה מהפועל תל אביב ושמח להיות פה. מקווה שבזמן הקצר בהכנה למשחק לראשון, נצליח לעשות כמה דברים מקצועים שצריכים לעשות, כולל זה שאנחנו חושבים ביחד על תוספות, שינויים במצבת השחקנים, וכשנפגשתי עם השחקנים אמרתי להם ואומר גם לכם, שאנחנו מאחלים לכולנו הצלחה בדרך החדשה. באתי לפה בשנה וחצי, זה מאתגר ומעניין, מועדון מיוחד בנוף הכדורסל הישראלי, קהל תומך, רוח מסורתית מיוחדת, מקווה שנצליח להביא את זה למקומות שאנחנו רוצים להיות בהם".

מאמן הפועל תל אביב רמי הדר, יושב הראש רמי כהן. יוסי ציפקיס
רמי כהן עם רמי הדר/יוסי ציפקיס

הדר הוסיף: "כמו מעבר מקבוצה לקבוצה, וזה לא טבעי, בסוף העונה, אני לא אגיד שאני רגיל לזה, העובדה שזה בין המועדונים של העיר תל אביב מוסיפה לזה פיקנטריה, המוזר בשבילי זה לשבת בבית והטבעי זה להיות על המגרש. יש בהפועל תל אביב כישרון, זה לא סוד. החוסר במצבת של הישראלים הוא משפיע, אנחנו צריכים לבנות סיסטם, ובסיסטם הזה רביב ישתלב. יש לי תפיסת העולם שלי ואני משתדל ללכת לפיה, וכשהששחקנים יצטרפו הם יצטרפו למשהו קיים".

"התרשמתי שהחבר'ה רוצים לעבוד, עברתי את הדברים האלה מבפנים ומבחוץ. כשמאמן נכנס יש איזשהו שינוי מטבע השינוי, הוא דמות מאוד דומיננטית בקבוצה. מקווה שנוכל להעזר באנרגיות האלה, ותוך כדי תנועה נצטרך לגבש סיסטם וזהות. וזאת המטרה שלי בהפועל, ברגע שרביב יחזור נקבל אותו בזרועות פתוחות. אני רוצה למסד שיטה שלאו דווקא תהיה זהה לשיטה בחיפה, כי צריך להתבסס על החומר הקיים. משקיע מאמץ בתחום הזה, מקווה שנראה את הפועל תל אביב שומרת".

רמי כהן: "אחרי כמה ימים לא קלים מבחינתנו, גם בנושא של שחרורו של שרון שהוא דמות ובן אדם ומאמן שאנחנו מאוד אוהבים, וגם בנושא ההכנות לעתיד, למי שימלא את מקומו. ישיבות פנימיות שלנו ושיחות עם רמי. שמח להציג את רמי הדר, שהוא מאמן שכולנו בהפועל מאוד אוהבים ומאוד מחזיקים ממנו ומאוד מאמינים בו".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי הדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully