וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון גברה 80:88 על הפועל באר שבע ועלתה לחצי הגמר הגביע

שחקניו של דן שמיר שלטו במשחק לאורך כל ההתמודדות, הקבוצה מהלאומית הצליחה לצמק את ההפרש לקראת הסיום. קאליף ווייאט הצטיין עם 29 נקודות ו-5 אסיסטים, ג'ייסון וויליאמס קלע 19 למפסידה

קאליף ווייאט שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
לא עוצר. ווייאט/מגד גוזני

הפועל חולון גברה הערב (שלישי) 80:88 על הפועל באר שבע ועלתה לחצי גמר גביע המדינה. שחקניו של דן שמיר פתחו באחוזים נהדרים מחוץ לקשת, ועלו ליתרון דו ספרתי כבר בפתיחה. לאורך ההתמודדות האדומים הצליחו לשמור על פער סביר בזכות יכולת טובה של ג'ף אלן, אך לא להתקרב באמת. לקראת הסיום, קאליף ווייאט החל ללהוט והיתרון של חולון כבר צמח ל-21 נקודות. למרות זאת, האדומים לא הפסיקו להאמין והיו במרחק חמש נקודות בלבד חצי דקה לסיום, אך זה היה מאוחר מדי. קבוצתו של שמיר ממשיכה בכושר הטוב שלה העונה, ומצטרפת לארבע האחרונות במפעל יחד עם מכבי תל אביב, הפועל ירושלים ומכבי אשדוד/באר טוביה. ההגרלה של חצי הגמר תיערך ביום ראשון הקרוב.

seperator

מהלך המשחק

שחקניו של דן שמיר פתחו עם יכולת נהדרת מחוץ לקשת, ושלשות של וויאט והובר הובילו אותם ליתרון 6:15 כבר לאחר שלוש דקות. בורגר מיהר לקחת פסק זמן. כנראה שזה העיר את האדומים, ואלן צימק עם דאנק מהדהד. חולון סיימה את הרבע הראשון ביתרון 17:26. הרבע השני נפתח עם חדירה של אטקינס שרשם נקודות קלות, כשגם בהמשך האדומים התקשו מאוד לעצור בהגנה את חולון. שש דקות למחצית, הרוש קבר שלשה והגדיל את ההפרש. מנגד אלן שוב סיים עם נקודות קלות בצבע, ושמיר לקח פסק זמן. חצי דקה למחצית, בל רשם נקודות עם חדירה יפה וקבע את תוצאת המחצית, 30:43 לחולון.

בפתיחת הרבע השלישי, ווייאט שוב הוסיף שלשה מטווח לא הגיוני. הגארד המשיך במומנטום החיובי שלו עם נקודות ואסיסטים, ולא נתן לאדומים לחזור לעניינים. שחקניו של בורגר המשיכו לקלוע באחוזים רעים, וסל של הרוש שסחט גם עבירה, שבר אותם לגמרי. הרבע הסתיים ביתרון 46:64 לחולון. חמש דקות לסיום, שמריז קבר שלשה שנתנה תקווה למארחת. חצי דקה לסיום כהן קבר שלשה משוגעת שצימקה ל-85:80, אך מנגד ווייאט דייק מהקו. חולון לא בעטה בדלי וניצחה בסיום 80:88.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל חולון קאליף וויאט, טוני יאנגר. ברני ארדוב
ממשיכים במומנטום. יאנגר ו-ווייאט/ברני ארדוב

סטטיסיטיקה

קלעו להפועל חולון: קאליף ווייאט 29 (ארבע משמונה לשלוש, 5 אסיסטים), ג'יימס בל 16 (5 ריבאונדים), שלומי הרוש 14, רועי הובר 9, דריון אטקינס 8, טוני יאנגר 4, אלכס צ'וברביץ' 4

קלעו להפועל באר שבע: ג'ייסון וויליאמס 19 (6 ריבאונדים), ג'ף אלן 18 (10 ריבאונדים), אוהד כהן 15 (4 משמונה לשלושה), דודו שמריז 9, אנטוני פישר 9, ג'ורדן לואיס 6, טמיר אריאלי 4 (5 אסיסטים)

תגובות

מאמן הפועל חולון, דן שמיר, אמר בסיום: "כשההפרש ירד לשמונה ופחות זה היה קשה. היו לנו בעיות בהגנה אבל הראינו בגרות, שיחקנו כקבוצה יותר טוב. אנחנו שמחים להיות בחצי גמר הגביע אחרי כמה שנים. לא היה משחק קל לנהל כי הייתה לנו בעיית עבירות ובל ואטקינס חשובים ברוטציה שלנו. הם חזרו לקראת הסיום עם כמה שלשות, אבל שרדנו".

יניב בורגר, מאמן הפועל באר שבע, סיכם: "קשה לרדוף אחרי חולון, לצערי יצרנו בור גדול מדי. זה היה ערב קסום של הפועל באר שבע, אנחנו רוצים להיות קבוצה משמעותית בכדורסל הישראלי. צריך לצבור עוד קצת ניסיון ולהתחבר. אנחנו מאוכזבים, אבל אפשר לקחת דברים טובים מהמשחק הזה. אם זה ישפיע על העלייה? הליגה השנייה היא ליגה קשה עם סוג כדורסל אחר, צריך להתרכז עכשיו במשימה ולעשות את העבודה".

מאור בוזגלו הגיע לעודד את המועדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully