וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בן שימול: "רוצים להמשיך את המומנטום וליצור רצף ניצחונות"

3.1.2017 / 15:48

גארד מכבי ראשון לציון מתכונן למשחק החשוב בליגת האלופות נגד ונציה של מרקיז היינס בבית (19:30, ספורט 5): "מעודדים מהניצחונות בליגה ובאירופה, אבל זה כבר מאחורינו". דאוסון עשוי לשוב

one

העונה האירופית של מכבי ראשון לציון תימשך מחר (רביעי) כשהאלופה תפגוש בביתה את ונציה האיטלקית (19:30, שידור ישיר בספורט 5) במסגרת המחזור ה-11 בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א. שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשון באיטליה, כשהקבוצה המקומית מנצחת 61:73. צ'ארלס תומאס הוביל את קלעי ראשון לציון עם 16 נקודות באותו משחק.

מכבי ראשון לציון מגיעה למשחק נגד ונציה אחרי ניצחון נאה על הפועל אילת בחוץ, שמעמיד את הריצה הנוכחית של הכתומים על שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים, והציב אותם בצמרת ליגת העל. בקבוצה יודעים שההתמודדות נגד ונציה היא קריטית להמשך הדרך, כשהפסד, בשיתוף ניצחון של אורדאה הרומנית, עשוי להקטין בצורה משמעותית את סיכויי ההעפלה של האלופה, בעוד ניצחון יכול לשים אותם בעמדת זינוק מצוינת לשלב 24 הגדולות. שון דאוסון, שלא משחק למעלה מחודש וחצי בשל פציעה בברכו, יתלבש ועשוי להשתלב במשחק.

"מגיעים מעודדים על הניצחונות בליגה ובאירופה, אבל זה כבר מאחורינו ולפנינו עוד משחק חשוב וקשה שהתוצאה יכולה להשפיע בהמשך", אמר אבי בן שימול לקראת המשחק, "אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום וליצור רצף של ניצחונות, על מנת שזה יקרה נהיה חייבים לבוא אגרסיביים ומרוכזים".

ונציה מדורגת במקום השני בטבלת בית ב' של ליגת האלופות עם שבעה ניצחונות ושלושה הפסדים ובמקום השני בליגה האיטלקית במאזן של עשרה ניצחונות מול ארבעה הפסדים. אתמול הפסידה הקבוצה של וולטר דה רפאלה לססארי, והיא תרצה להמנע ממומנטום שלילי. את ונציה מוביל במסגרת האירופית שחקן הפנים הקרואטי הרוויה פריץ' עם 13.4 נקודות ו-3.6 ריבאונדים. טיירוס מגי (11.3 נקודות), מלווין אג'ים (9.6 נקודות ו-5.3 ריבאונדים) ואקס מכבי תל אביב מרקיז היינס משלימים את החבורה המובילה של ונציה.

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. ברני ארדוב
הקאמבק קרוב. דאוסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully