וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: מרפי הולוואי ייעדר כחודש וחצי

3.1.2017 / 15:44

סנטר העולה החדשה (26, 2.01 מ'), שרושם העונה 16.1 נקודות ו-8.5 ריבאונדים למשחק, סובל מפציעה בקרסול שהסתבכה וייעדר בתקופה הקרובה. בקבוצה מחפשים סנטר לתקופת העדרותו

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של גלבוע/גליל

הפועל גלבוע/גליל תיאלץ להסתדר בתקופה הקרובה ללא הסנטר מרפי הולוואי. אחד משחקני הפנים הטובים בליגה גילה היום (שלישי) כי ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות מפעילות בעקבות פציעה בקרסול שהסתבכה, וישאיר את אריאל בית הלחמי עם שבעה שחקנים בכירים בסגל, לאחר שגם זיו בן צבי בחוץ בשל פציעה בשרירי התאומים. במועדון עושים מאמצים על מנת לצרף סנטר עד ליום ראשון לתקופה קצרה.

הולוואי (26, 2.01 מ') הוא בוגר אוניברסיטת מיסיסיפי משנת 2013. את עונת 2013/14 פתח בליגה השנייה בטורקיה, ולאחר זמן קצר הגיע לעירוני קרית אתא מהלאומית שם החליף זר פצוע, ולאחר כחודש עבר להפועל כפר סבא שם סיים את העונה. לאחר עונה אחת בליגה האיטלקית השנייה הגיע לשאלון הצרפתית והיה מהשחקנים הבולטים בקבוצה. הקיץ חזר לישראל כשחתם בגלבוע/גליל ובין רגע הפך לאחד משחקני הפנים הטובים בליגה עם 16.1 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים בממוצע למשחק. משחקו הטוב ביותר היה נגד מכבי תל אביב בחוץ כשקלע 26 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים בניצחון הסנסציוני של קבוצתו.

גלבוע/גליל פתחה את העונה מצוין כשלאחר עשרה מחזורים דורגה במרכז הטבלה עם חמישה ניצחונות וחמישה הפסדים. פציעתם של הולוואי ובן צבי הגיעה בדיוק לפני המשחק נגד עירוני נהריה בה הובסה העולה החדשה ב-44 הפרש, והשניים גם לא שיחקו בהפסד להפועל חולון שלושה ימים לאחר מכן. גלבוע תצא בשבוע הבא למשחק תחתית חשוב נגד מכבי אשדוד/באר טוביה בחוץ.

מרפי הולוואי גלבוע/גליל. ברני ארדוב
הסגל של בית הלחמי מתקצר. הולוואי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully