וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר מונה למאמן הפועל תל אביב, חתם עד תום העונה הבאה

3.1.2017 / 17:30

מאמן מכבי תל אביב לשעבר, שעזב את הצהובים לפני שבועיים וחצי, יחליף את אברהמי ויעמוד מאחורי הקווים של היריבה העירונית. רביב לימונד עבר ניתוח בקרסול וייעדר במשך מספר שבועות

one

מאמן חדש להפועל תל אביב כדורסל: רמי הדר מונה היום (שלישי) למאמן הקבוצה עד תום העונה הבאה, ויחליף את שרון אברהמי שפוטר ביום ראשון. הדר בן ה-50, שעזב את מכבי תל אביב לפני שבועיים וחצי, יעמוד מאחורי הקווים של האדומים ויפגוש את קבוצתו לשעבר כבר בעוד שבועיים וחצי, בדרבי שייערך ביד אליהו. המאמן יוצג כבר הערב במסיבת עיתונאים בשעה 19:30.

תחילה נראה היה שדני פרנקו ימונה למאמן, אך המגעים עימו לא צלחו והדר יהיה זה שיקבל את התפקיד. בהפועל פנו להדר רק לאחר שהמגעים עם פרנקו נמשכו יותר מדי זמן. גורם בקבוצה אמר לוואלה! ספורט הבוקר: "פרנקו לא רצה את התפקיד, הוא שידר לנו שמעדיף להישאר בטלוויזיה".

זו תהיה התחנה השלישית של הדר בליגת העל. קודם לכן אימן את מכבי חיפה, עימה החל את דרכו כעוזר מאמן ב-2012. אחרי שנתיים מוצלחות למדי בכרמל, מונה הדר לעוזרו של ארז אדלשטיין במכבי תל אביב וכשהאחרון עזב את תפקידו, הוא קודם לעמדת המאמן הראשי. כמאמן ראשי ביד אליהו, הדר פתח טוב אך הקבוצה נחלשה בהמשך והוא עזב ב-16 בדצמבר, אחרי 55 ימים בתפקיד, כשמאזנו עומד על 11 ניצחונות ושבעה הפסדים.

הדר ייאלץ להסתדר בינתיים ללא רביב לימונד. הגארד עבר היום ניתוח ארתרוסקופיה בקרסול הפגוע, יחל בעוד יומיים את תהליך השיקום וצפוי לחזור לפעילות בעוד מספר שבועות.

(עדכון ראשון: 13:30)

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר ליד אליהו כבר בעוד שבועיים. הדר/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • רמי הדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully