וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "מקווה שיום אחד נוכל לשחק ביורוליג"

כוכב הפועל ירושלים התראיין לאתר הרשמי של היורוקאפ וסיפר: "החודשים הראשונים היו נפלאים, אנחנו יכולים להתחרות בכל ליגה. אוהב שהקהל שר את ההמנון, זה מכניס בי מוטיבציה"

גדעון צנטנר

הפועל ירושלים תפתח את שלב הטופ 16 של היורוקאפ מחר (רביעי) מול ריטאס וילנה, ואמארה סטודמאייר מוכן. כוכב ה-NBA לשעבר העניק לאתר הרשמי של המפעל ראיון ובו נשאל מה קבוצתו צריכה לעשות כדי לזכות ביורוקאפ: "פשוט להיות יותר עקביים. יש לנו שחקנים וקבוצה שיכולה להתחרות בכל ליגה, רק צריך לשחק ברמה גבוהה על בסיס קבע. זה צריך להיות מנהג עבורנו, להצליח ברמה גבוהה. אנחנו יודעים שכל הקבוצות ביורוקאפ מאוד תחרותיות אז נצטרך להיות מרוכזים וטובים יותר בכל פעם שנעלה על הפרקט".

כשהתבקש לסכם את שלושת חודשיו הראשונים ביורוקאפ אמר אמארה: "הם היו נהדרים, היה נפלא לטייל ברחבי העולם ולשחק מול קבוצות מאוד מנוסות. אני באמת נהנה מאוד. היורוקאפ מאוד תחרותי וזה הפתיע אותי, כי הוא מאפשר לי להמשיך לעבוד על המשחק שלי ולהשתפר. התחרותיות כאן הפתיעה אותי. עבדתי קשה כדי להבין איך לשחק סוג כדורסל אחר, וככל שאהיה טוב יותר, כך החברים שלי לקבוצה יעשו כמוני. גם עבדתי עם שחקנים באופן פרטי כדי לעזור להם".

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חוויה נפלאה. סטודמאייר/ברני ארדוב

על ההתאקלמות שלו בירושלים ובכדורסל האירופי אמר האמריקאי: "כל החברים שלי לקבוצה סיפרו לי על הכדורסל כאן, נתנו לי עצות מצוינות וטיפים כדי להצליח. לשחק בבירת ישראל זה מרגש, אנחנו הופכים למשפחה וזו עיר משפחתית. זה לא כמו ניו יורק, ניו יורק מאוד אקטיבית וכל הזמן קורים דברים. כאן אנחנו מבלים זמן כמשפחה. אני מקווה שיום אחד נוכל לשחק ביורוליג, אבל כרגע אנחנו מתמקדים בלהצליח בישראל וביורוקאפ".

לבסוף, על מאמנו סימונה פיאניג'אני והקהל האדום אמר סטודמאייר: "סימונה לובש חליפות יפות. לשחק עבורו היתה חוויה נהדרת, אני מאוד אוהב את התשוקה שלו למשחק. אנחנו חולקים את התשוקה הזו ואת הרצון למצוינות. האוהדים יוצאים מהכלל, הם מעודדים למשך כל המשחק. אני אוהב ששרים את ההמנון, זה ממש מכניס בי מוטיבציה לקראת המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
גם הקהל האדום מקבל מחמאות/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully