וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז ספטמבר: סרינה וויליאמס חזרה לסבב עם ניצחון

המדורגת 2 בעולם שבה לפעילות ופתחה את 2017 עם ניצחון 3:6, 4:6 על פאולין פרמנטייה בטורניר אוקלנד: "מרגישה שכל משחק חשוב". ניצחון לאמיר ויינטרוב בבנגקוק

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. AP
ברוכה השבה. סרינה/AP

סרינה וויליאמס רשמה הבוקר (שלישי) את ניצחונה הראשון מאז חודש ספטמבר, כשגברה 3:6, 4:6 על פאולין פרמנטייה ועלתה לסיבוב השני בטורניר אוקלנד. המדורגת 2 בעולם ניצחה חמישה משחקונים רצופים כדי להשלים את הניצחון על המדורגת 69, והודתה בסיום ש"זה הניצחון הראשון שלי אחרי כמה חודשים, ושיחקתי מול יריבה ממש טובה. הרוח מאוד הציקה לי, אבל היה מאוד כיף. כלומר, לא היה כיף, אבל היה מעניין".

סרינה נאלצה להחמיץ את רוב החצי השני של 2016 בגלל פציעה, על אף שהצליחה בכל זאת להשוות בווימבלדון את שיאה של סטפי גראף ולזכות בתואר גרנד סלאם ה-22. היא לא שיחקה מאז אליפות ארה"ב, והלילה נקלעה לפיגור 3:1 מוקדם, אבל הצליחה להתאושש גם מאפשרות שבירה במערכה השנייה ולנצח תוך שעה ו-15 דקות. "אני מרגישה שכל משחק חשוב", אמרה סרינה בסיום.

* אמיר ויינטרוב (231 בעולם) פתח את שנת 2017 עם ניצחון 3:6, 4:6 על יויה קובי היפני (230 בעולם) בסיבוב הראשון של צ'לנג'ר בנגקוק (סך פרסים 50 אלף דולר). בסיבוב השני מחכה לו בלאז קבצ'יץ' הסלובני (217 בעולם). ויינטרוב הבטיח לעצמו 8460 דולר ו-6 נקודות דירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully