וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: פערים קטנים עם פרנקו, בקבוצה שוקלים לפנות להדר

3.1.2017 / 9:06

האדומים מנסים לסגור עם אקס הפועל ירושלים, אך התנאים הכספיים מעכבים את סגירת החוזה לשנה וחצי. במקביל המאמן המתפטר ממכבי תל אביב לא פוסל את הגעתו. המאמן החדש יצטרך לקבל החלטה בנוגע לעוזר המאמן ואדריאן בנקס

one

36 שעות אחרי פיטוריו של שרון אברהמי, ובהפועל תל אביב עדיין מנסים לסגור עם מאמן. אתמול (שני) נכנסו האדומים למגעים כספיים עם דני פרנקו, כשהכוונה היא לצרפו למועדון לשנה וחצי, אך התנאים של המאמן עדיין לא סוכמו. במקביל, לוואלה! ספורט נודע כי בהפועל שוקלים לפתוח היום בשיחות גם עם רמי הדר, מאמנה המתפטר של מכבי תל אביב, כדי לבדוק את מצבו, כשהאחרון לא פסל את האפשרות להצטרף למועדון בשיחות עם מקורבים.

בקבוצה עושים מאמצים על מנת לסגור את עמדת המאמן עוד היום כדי שהמאמן החדש יוכל להעביר אימון בערב לקראת משחק הליגה החשוב נגד מכבי ראשון לציון ביום שבת. גורמים שונים בקבוצה העריכו כי בסופו של דבר אחד מבין פרנקו או הדר יחתום ויחליף את אברהמי. אגב, המאמן החדש של האדומים יקבל את האפשרות לבחור את עוזר המאמן שלו, כשייתכן מאוד שיוסי בונן, עוזר המאמן של שרון אברהמי, יסיים גם כן את תפקידו בעקבות כך.

המאמן חדש של הקבוצה יצטרך לקבל החלטה בנוגע לאדריאן בנקס, הגארד האמריקאי של הקבוצה שקבלת האזרחות שלו מתעכבת בצורה משמעותית. בקבוצה העריכו אתמול כי הסיכוי שבנקס יקבל אזרחות ישראלית במהלך העונה הנוכחית הוא לא גבוה, והביצועים שלו על המגרש עשויים לגרום למאמן החדש לבקש את שחרורו. למרות זאת, חוזהו של בנקס משולם ברובו על ידי גיסו, המליונר היהודי-אמריקאי דיוויד קולברן, כך שגם זה ייכנס למכלול השיקולים.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
מתקרב. דני פרנקו/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully