וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אפשר לקחת את הניצחון הזה ולהרים את העונה"

3.1.2017 / 9:00

בבירה התעודדו מה-0:1 על מכבי ת"א אך הודו: "אין מה לדבר עד שנחבר שני ניצחונות רצופים". אכזבה מתפקודו של דמאיו, טביב חיבק את שכטר, וגם: השיחה המשעשעת בין כובש השער ויצחקי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. בסיום ה-0:1 על מכבי תל אביב אמש (שני), סוף סוף ניתן היה לראות מעט חיוכים בבית"ר ירושלים, אולם הדגש הוא על מעט. גם בתוך הקבוצה הודו כי לא היה מדובר במשחק טוב, אך בכל הקשור לאופי והקרבה השחקנים נתנו את הכל. עידן ורד נשמע אומר בחדר ההלבשה: "זהו, גמרנו לחלק מתנות". אלי טביב עבר שחקן-שחקן, חיבק אותם ואף אמר לאיתי שכטר: "אמרתי לך שתבקיע גול היום, לא?"

2. שכטר עצמו עובר תקופה לא פשוטה. הקבוצה לא מצליחה וביקורת רבה מופנת כלפיו. החלוץ שהוחלף בדקה ה-65 על ידי לידור כהן נראה בדקות הסיום על הקוים, מנווט, צועק, עושה הכל כדי לשמור על הנקודות. שכטר גם נמצא בעיצומו של קורס מאמנים, וכשעמד ליד עמדת הראיונות אמר לו ברק יצחקי במליצות: "אתה תהיה חרא של מאמן". שכטר ענה: "ואתה תהיה העוזר שלי".

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב
אוהדי בית"ר שוב קראו לבן שמעון להתפטר: "לגיטימי שהם רוצים שערים"

איתי שכטר בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נחכה ונראה איזה מאמן הוא יהיה. שכטר/ברני ארדוב

3. בבית"ר יודעים כי הניצחון אתמול הוא כדור הרגעה שרחוק מלייצר יציבות. בשבוע הבא מחכה לקבוצה משחק גביע נגד הפועל כפר סבא ולאחר מכן תצא לאשקלון, רק שני נצחונות במשחקים הללו יסמנו כיוון חדש. גם שחקני בית"ר הודו אתמול: "עדיין לא עשינו שני נצחונות רצופים העונה כך שאין לנו יותר מדי מה לדבר. יש לנו כאן הזדמנות לקחת את הניצחון הזה ולהרים את העונה, בוא נראה אם אנחנו שווים את זה".

4. אורי מגבו הוזעק לסגל אתמול בצהריים, לאחר שמרסל הייסטר קם חולה. מגבו היה עם רגל ושלושת רבעי מחוץ לבית"ר לפני המשחק, אולם אחריו כבר לא ברור האם הצדדים לא ירצו להמשיך את ההתקשרות עד לסיום העונה. גם השיבוץ של דוד קלטינס כמגן ימני התגלה כבינגו ולפחות מבחינה הגנתית, היה זה המשחק הטוב ביותר של מגני בית"ר העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
עדיין עם רגליים על הקרקע. שחקני בית"ר/ברני ארדוב

5. האוהדים הצביעו ברגליים בשל היכולת הירודה והתוצאות הרעות, ורק 7,500 הגיעו אמש לטדי - אמירה על כך שהקהל לא יקבל יותר בית"ר בינונית. במועדון יצטרכו לעשות חושבים, שכן הרבה מאוד שנים לא היתה כמות כל כך קטנה של קהל במשחק ביתי נגד מכבי תל אביב בעיצומה של הליגה. עלויות השיטור והאבטחה היו גבוהות מההכנסות, ובבית"ר נשמעה ביקורת על המנכ"ל משה דמאיו שהיה בחו"ל עד אתמול ולא עשה יותר מדי אל מול דרישות המשטרה. בכלל, במועדון ישנה אכזבה באופן כללי מדמאיו וההערכה היא כי לא ימשיך בתפקידו מעבר לחוזהו בעונה הנוכחית.

6. כעת, כשנוצר מעט שקט, תתפנה בית"ר לנסות ולצרף שחקני רכש בחלון ההעברות. בקבוצה מתמקדים כעת בגזרת הזרים ורוצים לצרף חלוץ זר ואולי אף שחקן כנף. בבית"ר לא מאמינים שמכבי תל אביב תשחרר את ברק יצחקי או יוסי בניון, ובמידה והפועל תל אביב אכן תפורק, השם החם הוא זה של חן עזרא, על אף שכרו הגבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully