וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר שוב קראו לבן שמעון להתפטר: "לגיטימי שהם רוצים שערים"

2.1.2017 / 23:20

ה-0:1 על מכבי תל אביב לא הרגיע את הקהל, המאמן שוב אמר בסיום: "זכותם למחות". על המשחק של שחקניו: "הראנו אופי וירקנו דם, זה מה שהיה צריך לעשות". שכטר: "היינו יכולים להביך אותם"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים גברה הערב (שני) 0:1 על מכבי תל אביב מפנדל של איתי שכטר בדקה ה-38. הקבוצה של רן בן שמעון לא הרשימה, אך נהנתה ממשחק חלש של היריבה והצליחה לאגור שלוש נקודות יקרות ולהתקרב לחלק העליון של הטבלה. יש לציין שלמרות הניצחון, אוהדי הקבוצה שוב קראו למאמן להתפטר. נוסף על כך, באימון לפני המשחק, נזרק מהיציע של אוהדי בית"ר פצצת תאורה, שכנראה תגרום לעונש נוסף למועדון של אלי טביב.

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"ההחלטות בבית"ר הן שלי, אך חלק מהן משותפות". בן שמעון/ברני ארדוב

בסיום, המאמן המנצח, נשמע מרוצה וסיכם את הערב: "כיף להרגיש טעם של ניצחון, במיוחד כשיש לך חבר'ה שמבינים עניין. אני לא טועה באשליות, היינו צריכים משחק של תוצאה, של אופי, לירוק דם. בתקופה ששיחקנו מדהים ולא ניצחנו, לא ראיתי אתכם עומדים ומוחאים לנו כפיים. אני חושב שהיום אנחנו בשלב מתקדם של הליגה והיכולת העונה הייתה יוצאת מן הכלל לאורך רוב המשחקים. היום כולם הפגינו יכולת יוצאת מן הכלל".

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב
שוטה ארבלדזה: "לא היינו מספיק חכמים, כמובן שאני האחראי"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
"כולם הפגינו יכולת יוצאת מן הכלל". בן שמעון על שחקני בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

על מחאת הקהל: "זה בסדר גמור שהקהל רוצה לראות שערים וקבוצה אטרקטיבית, מחאות זה דבר לגיטימי. לפעמים כששמים זרעים באדמה, זה לוקח זמן. חלון ההעברות? עד עכשיו הייתי צריך להבין את מי אנחנו משאירים. יוסי בניון? כל מאמן בר דעת רוצה אותו, הוא כוכב על. נשב עם הבעלים, המנהל המקצועי שלנו ונקבל החלטות. בבית"ר כל הזמן מסתכלים קדימה. אני רואה את השותפים שלי פה, אני רואה איך מתנהלים פה ואני מעריך את זה מאוד".

על ההרכב שפתח: "בכל משחק אנחנו בוחרים את ההרכב הטוב ביותר, היום הייסטר הודיע שהוא חולה. אורי מגבו נכנס ולקח את ההזדמנות כמו גדול. יש שחקנים שמתאימים למשחקים מסוימים ויש כאלה שמתאימים למשחק אחר. טביב לא נתן שום תדרוך טקטי, השחקנים הולכים איתי ואני מרגיש שהם איתי. לאלי יש ראיית כדורגל, יש לו אמירה. אני חי עם זה בשלום. ההחלטות המקצועיות בבית"ר ירושלים הם שלי אבל הרבה מהן משותפות".

כובש שער הניצחון, איתי שכטר: "הרגשה מדהימה לחזור לכבוש, במיוחד כשזה שער ניצחון. נתנו משחק הקרבה מדהים וזו בית"ר שרוצים לראות. יכולנו להביך את מכבי יותר, אלה שלוש נקודות סופר חשובות. עברנו תקופה פחות טובה ולבוא מול מכבי תל אביב בבית, עם הגב אל הקיר, ולנצח כך, זה באמת מעולה. עכשיו הפנים קדימה למשחק הגביע. השנה לא ניצחנו פעמיים ברציפות, אנחנו צריכים לנוח ולהתכונן כבר למשחק הבא. אני לא עוזר מאמן, אבל יש לי ניסיון בכדורגל, ולפעמים לצעוק ולדרבן את השחקנים הצעירים זה חשוב. אני אשמח לעשות את זה בשביל הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully