וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב קראו לארבלדזה להתפטר: "כמובן שאני האחראי"

2.1.2017 / 23:08

מאמן מכבי תל אביב לאחר ההפסד בטדי: "ציפיתי שנשחק יותר טוב, נורמלי לבקר את המאמן". על הנבדל לפני הפנדל: "לפעמים זה כל כך ברור שיש טעות". יצחקי: "בקצב הזה, לא נזכה בתואר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב פספסה הערב (שני) הזדמנות גדולה לצמק את הפער מהפועל באר שבע המוליכה לחמש נקודות, כשהציגה יכולת חלשה והפסידה 1:0 בטדי לבית"ר ירושלים. סגנית האלופה בעטה למסגרת בפעם הראשונה רק בתוספת הזמן, רשמה הפסד רביעי העונה ונותרה מרחק שמונה נקודות מהפסגה. איתי שכטר הכריע עם פנדל (שהגיע אחרי עמדת נבדל ברורה) בדקה ה-38 והגביר את הלחץ על שוטה ארבלדזה, ששמע את הקהל האורח קורא לו להתפטר בסיום המשחק.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב מפנדל של איתי שכטר

שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מדבר על הפער מבאר שבע. שוטה ארבלדזה/ברני ארדוב

שוטה ארבלדזה סיכם: "כמובן שאני האחראי, זה ברור. התכוננו למשחק הזה, היו אימונים טובים, אבל זה לא עבד טוב כמו שחשבנו שיילך. לא היינו מספיק חכמים. ספגנו שער ובית"ר רצתה להשיג את השער ולהתגונן אחר כך והם הצליחו בזה. אני לא יודע אם היא התקרבה בכלל לשער שלנו אחרי השער. שיחקנו קצת לאט. בשבוע שעבר שיחקנו טוב בבית, היום שיחקנו לאט, החזרנו הרבה כדורים אחורה וזה עזר ליריבה להתארגן. למרות זאת היו לנו שניים או שלושה מצבים טובים במחצית השנייה ולא כבשנו. אז סיכנו יותר, אבל לא הצלחנו לכבוש. היו לנו שניים או שלושה מצבים טובים ואנחנו חייבים לכבוש ממצבים כאלה. לעדן היו מצבים טובים, אמנם לא של אחד על אחד, אבל הכדור היה ברחבה. לא כבשנו וזה נתן ליריבה ביטחון. הם עמדו מאחורי הכדור ובצורה בטוחה.

על הפנדל: "אני לא רוצה להתלונן, אבל לפעמים זה כל כך ברור שיש טעות. ציפיתי שנשחק טוב יותר, במשחקים האחרונים היינו הרבה יותר חיוניים מאשר היום. אנחנו לא נדבר על הפער מבאר שבע, הוא עדיין גדול. אבל אתם יכולים לראות שיש שינויים, אנחנו לא צריכים לדבר על זה, אלא רק על עצמנו. אני לא צריכים להתעסק עם מה שאחרים עושים, אלא להתעסק רק בעצמנו. נורמלי לבקר את המאמן כי הוא ממונה.

על חלון ההעברות: "נראה, זה לא רק מה שאנחנו רוצים, אלא גם איך שזה יעבוד. לא קל לדבר אם אין לכך כיסוי".

ברק יצחקי, שנעצר אחרי שכבש בשני המחזורים הקודמים, הוסיף: "אני מדבר בכל שבוע על זה שאנחנו לא מתרכזים בתוצאות של באר שבע. אם אנחנו לא לוקחים נקודות, אז זה פחות טוב. היום שיחקנו הרבה יותר טוב מבית"ר, הגענו להרבה מצבים והם הגיעו רק לאחד. זה מאכזב מאוד כי שיחקנו הרבה יותר טוב ולא ניצחנו, חבל. אנחנו צריכים לעבוד על זה. לא חיברנו רצף ניצחונות, אנחנו צריכים לעשות את זה. נצטרך לשפר את זה אם אנחנו רוצים להתמודד על תואר. אם נמשיך בקצב צבירת הנקודות הנוכחי, לא נזכה בתואר. יש פה קבוצה טובה מאוד ולפעמים זה פחות מתחבר. זו התקופה שזה פחות מתחבר לנו. גם כשאנחנו מנצחים, אנחנו עושים את זה בשיניים וגם כשאנחנו משחקים טוב, אנחנו לא מצליחים לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully