וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה וויצ'יץ' צרח על השחקנים: "לא ראויים ללבוש את הסמל"

3.1.2017 / 8:25

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב זעם: "אתם לא משחקים עם כבוד". במועדון שוב איימו בשחרור שחקן והודו: "שחקנים חושבים על עצמם, חוסר הכימיה בולט". בגאצקיס: "זה מעבר למאמן או הנהלה"

צילום: מור שאולי, עריכת וידאו: ורד גלידני

מכבי תל אביב אמנם עלתה אמש (שני) לחצי גמר גביע המדינה, אך היכולת היתה איומה, ורק קאמבק בדקות ההכרעה מנעו סנסציה גדולה וסידרו לצהובים 73:75 עלוב על עירוני נס ציונה. המשחק הזכיר במעט את משחק הגביע מול גלבוע/גליל, גם אז יצאה מכבי תל אביב בעור שיניה, וגם אמש ההנהלה הביעה זעם על היכולת. "השחקנים לא עושים את העבודה שלהם", אמרו, "צריך לשחק בשביל כבוד המועדון. שחקן שלא יראה כבוד למעדון שהוא משחק בו ולמדים שהוא לובש ולא ייקח ברצינות את העבודה, לא יהיה פה".

שמעון מזרחי וניקולה וויצ'יץ' נראו נסערים מאוד במהלך המשחק, כשחוסר שביעות הרצון והתסכול ניכרו היטב על פניהם. המנהל המקצועי אף נכנס לחדר ההלבשה וצרח על השחקנים: "אתם לא משחקים עם כבוד ולא ראויים ללבוש את הסמל של המועדון. אתם לא מראים מוטיבציה". חלק מאנשי ההנהלה סבורים כי יש לשחרר או להקפיא שחקן כדי לבצע זעזוע בסגל.

"קשה להבין איפה המוטיבציה של השחקנים", אמר המאמן הכעוס איינארס בגאצקיס. "יש כאן שחקנים שדואגים לסטטיסטיקה האישית שלהם. אולי הם חושבים שהם הגיעו לחופשה ומה יעשו אחרי המשחק. זה מעבר למאמן או להנהלה".

עוד בנושא:

גביע המדינה: מכבי תל אביב עלתה לחצי הגמר אחרי ניצחון דחוק
בנס ציונה זעמו: "זה שוד", בגאצקיס: "צריך לשאול את השחקנים אם זלזלו"

ניקולה וויצ'יץ' מנהל מקצועי של מכבי תל אביב (ימין). אלן שיבר, איגוד הכדורסל
הלחץ עולה. וויצ'יץ'/איגוד הכדורסל, אלן שיבר

במכבי תל אביב יבהירו לשחקנים כי "מקומו של אף שחקן לא מובטח", כהגדרת גורם במועדון. במספר הזדמנויות שונות העונה הובהר לשחקנים בחדר ההלבשה כי ייקנסו אם יזלזלו בקבוצה. כמו כן, במועדון מודאגים מהמאזן העגום ביורוליג ויודעים כי עליהם לאושש את הקבוצה לקראת המשחק מול דייויד בלאט ודרושאפקה. "המצב המנטלי בקבוצה לא קל", אמרו, "יש שחקנים שאיבדו ביטחון, יש בעיות בחדר ההלבשה, שחקנים לא ביחד , חושבים על עצמם וחוסר הכימיה בולט על המגרש. אם כל אחד מתעסק בעצמו קשה לנצח ככה, לא משנה אם זו קבוצה מהלאומית או קבוצה בכירה. השחקנים חייבים להבין שהם מייצגים את המועדון".

גם אוהדי הקבוצה קצו בתצוגות המביכות. מספר מהם ניגשו אמש בכעס מחוץ האולם אל יוגב אוחיון וגיא פניני והחלו לשטוף את השחקנים הנבוכים, שניסו להרגיע את האווירה.

גל מקל סיכם את המשחק ואמר: "זה משהו שקורה לנו הרבה בתקופה האחרונה, גם בליגה וגם ביורוליג, לא יודעים להרוג משחקים. זה בעיה שנצטרך לתקן אותה. כל היומיים-שלושה האחרונים היו באווירה של שנה חדשה ודברים שאולי הוציאו אותנו מהפוקוס והרצינות. ידענו שלא יהיה פה קל, לא יכול להגיד שזלזלנו אבל עובר עלינו משהו ונצטרך לתקן אותו ככה או אחרת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גל מקל שחקן מכבי תל אביב. אלן שיבר, איגוד הכדורסל
האווירה הוציאה את השחקנים מהפוקוס? מקל/איגוד הכדורסל, אלן שיבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully