וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.1: ריאל בעקבות עלי, ויטסל חתם בטיאנג'ין

באנגליה טוענים שהבלאנקוס סימנו את כוכב טוטנהאם, קשר זניט העדיף ירוויח כ-300 אלף יורו בשבוע בקבוצה של קנאברו. מוראטה שוקל לשוב ליובנטוס, ברצלונה חושבת על קומאן, מוריניו רוצה את פפה

one

בווידאו: שער הניצחון של סטיבן אנזונזי לרשת אתלטיקו מדריד

העברות

* אלופת אנגליה מתחזקת: ווילפרד אנדידי, הקשר הצעיר של של גנק הבלגית, חתם במועדון תמורת 15 מיליון ליש"ט.

* זניט אישרה בטוויטר שלה: אקסל ויטסל קשרה הבלגי הבינלאומי חתם בטיאנג'ין, הקבוצה הסינית אותה מאמן פאביו קנאברו וירוויח שכר של 300 אלף יורו בשבוע. ויטסל העדיף את טיאנג'ין על פני שנגחאי SIPG של הולק והמאמן וילאש בואש וגם על פני יובנטוס שחשקה בו מאוד.

* תומאס רינקון הוצג ביובנטוס לאחר שנרכש מגנואה תמורת 8 מיליון יורו. הקשר בן ה-28 שחתם לשלוש וחצי שנים עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו ביום ראשון, מול קרוטונה. "אני מאוד גאה, זה כבוד גדול עבורי להיות במועדון הזה, זה חלום להגיע לפה", אמר רינקון.

* יוליאן דראקסלר הוצג רשמית בפריס סן ז'רמן: "אעשה הכל בניסיון לעזור לפ.ס.ז' לזכות בתארים נוספים ולהמשיך לגדול מבחינה בין לאומית".

* נשיא נאפולי לה לורנטיס מאשר: החלוץ לאונרדו פאבלוטי עובר מגנואה, ואחרי שעבר בשבוע שעבר בדיקות רפואיות, היום החוזה נחתם. "אני נפרד מגנואה אחרי שנתיים סוערות, לא אשכח אותן", כתב פאבלוטי, "אבל כעת אני מתחיל פרק חדש, הרפתקה חדשה".

* ג'ואי בארטון, הקשר הפרובלמטי בן ה-34 ששוחרר מריינג'רס, חזר לפרמיירליג וחתם רשמית לחצי שנה בברנלי, הקבוצה לה סייע לעלות בעונה שעברה.

* לגאנס מהליגה הספרדית צירפה בהשאלה לחצי עונה את השוער הארגנטינאי נראו שמפן (31). אולימפו תקבל עבור עסקת ההשאלה 150 אלף יורו, וללגאנס יש אופציה לרכוש את כרטיסו ב-950 אלף יורו נוספים.

* גנק החתימה לארבע שנים וחצי את הכישרון הנורבגי סאנדר ברגה, קשרה בן ה-18 של ולרנגה.

* א.א.ק אתונה החתימה עד 2021 את דימיטריוס מליקיוטיס בן ה-20, חלוץ הנבחרת הצעירה של יוון, שהגיע מקבוצת וריה.

* ויאריאל שחררה מהסגל שלה את המגן השמאלי בויאן יוקיץ' בן ה-30. לשחקן הסלובני היה חוזה עד יוני, אך שני הצדדים החליטו להיפרד.

יוליאן דראקסלר הוצג בפריס סן ז'רמן

רינקון מודה: "חלום שהתגשם להגיע ליובנטוס"

דה לורנטיס מאשר

שמועות

* בצל שאלת עתידו של לואיס אנריקה, שעדיין לא האריך את חוזהו, באיטליה טוענים שברצלונה שוקלת את רונאלד קומאן כמועמד אפשרי להחליף את מאמנה הנוכחי במקרה שזה יעזוב. מועמד נוסף הוא ארנסטו ואלוורדה, מאמן בילבאו.

* באיטליה טוענים שאלברו מוראטה, שלא מקבל את כמות הדקות שהיה רוצה, עשוי לעזוב את ריאל מדריד וכבר הביע רצון לשוב ליובנטוס, בה כיכב.

* לאחר שרכשה בעבר את גארת' בייל ולוקה מודריץ', ב"דיילי מירור" מפרסמים שריאל מדריד תנסה לצרף בקיץ שחקן נוסף מטוטנהאם - דלה עלי.

* ארסנל שוקלת להציע ליובנטוס 28 מיליון ליש"ט על מיראלם פיאניץ'.

* צ'לסי תנצח את ארסנל במאבק על ריקרדו רודריגס מוולפסבורג, כך על פי "סאן".

* האם הוכרע הקרב על הקשר האיטלקי רוברטו גליארדיני? שחקנה בן ה-22 של אטאלנטה נמצא בעונת פריצה, הגיע גם לנבחרת איטליה ועל פי "סקיי איטליה" יגיע למילאנו כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום באינטר, שתשלם עבורו כ-27 מיליון יורו. גם יובנטוס ומנצ'סטר סיטי הביעו עניין.

* מנצ'סטר סיטי נמצאת במאבק גם על סטיבן אנזונזי, הקשר הצרפתי של סביליה, עליו כבר הגישה הצעה אחת של 28 מיליון יורו. ארסנל הצטרפה למרוץ להחתמתו וגם יובנטוס מתעניינת.

* יוליאן דראקסלר, שחקן נבחרת גרמניה, עבר את הבדיקות הרפואיות בפריס סן ז'רמן ויחתום בהמשך היום על חוזה לארבע שנים וחצי. סכום הרכישה מוולפסבורג: כ-40 מיליון יורו.

* נמשכת הנהירה לכסף הגדול של סין: על פי התקשורת המקומית, נמניה גודלי סיכם את תנאיו בטיאנג'ין טדה ויעזוב את אייאקס אחרי שנה וחצי. הקשר הסרבי בן ה-25 יקבל כחמישה מיליון יורו לעונה, במשך שלוש שנים.

פפה שחקן ריאל מדריד עם ז'וזה מוריניו. GettyImages
בדרך לאיחוד? פפה עם ז'וזה מוריניו/GettyImages

* פפה יתאחד עם ז'וזה מוריניו? באנגליה ממשיכים לדווח על רצונו של המאמן הפורטוגלי להביא כבר בינואר את הבלם ששיחק אצלו בריאל מדריד.

* ג'ון אובי מיקל צפוי לעזוב את צ'לסי, ועל פי התקשורת הספרדית כבר סיכם את תנאיו בוולנסיה. הקשר הניגרי בן ה-29 יעזוב את הכחולים אחרי עשור וצפוי לחתום לארבע שנים וחצי אצל העטלפים.

* לרשימת המתעניינות בחלוץ הבלגי מישי בטשואיי הצטרפה גם ליל הצרפתית, שמבקשת לצרפו בהשאלה עד סיום העונה, ללא אופציית רכישה. כרגע המאמן אנטוניו קונטה לא מוכן לוותר עליו.

* חואן איטורבה, שחקן הכנף הארגנטינאי-פרגוואי בן ה-23, צפוי לעבור היום (שלישי) בדיקות רפואיות בטורינו, שתצרפו בהשאלה מרומא, תשלם את כל שכרו עד תום העונה ותוכל לרכוש את כרטיסו תמורת 12.5 מיליון יורו בקיץ.

* ניוקאסל פנתה לאברטון במטרה לקבל את הקשר האנגלי טום קלברלי בהשאלה עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully