וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אשדוד ורמת חן המשיכו לנצח, קונצרט לדניאל אדאמס

שתי הקבוצות הטובות בליגה טיפסו למאזן 1:7. החבורה מעיר הנמל הביסה 57:83 את הפועל פתח תקוה, רמת חן דרסה 50:84 את ראשון לציון עם 33 נקודות ב-20 דקות של הסנטרית. עוד הפסד לאוסטפלד, לירון שרף חגג ניצחון שני העונה

שחקן מ.ס. אשדוד דניאל אדאמס. מגד גוזני
וואו, פשוט וואו. אדאמס/מגד גוזני

חשבתם ש-53 הנקודות, 17 האסיסטים ו-16 הריבאונדים של ג'יימס הארדן היו הצגה בלתי נשכחת? ובכן, כדאי שתציצו במספרים של דניאל אדאמס, שסיפקה הערב (שני) הופעה מהאגדות במחזור התשיעי בליגת העל לנשים. לסנטרית המבריקה היו לא פחות מ-33 נקודות ו-11 ריבאונדים, כל זאת למרות שרקדה על הפרקט במשך 20:24 דקות בלבד ב-50:84 המוחץ של מכבי רמת חן על הפועל ראשון לציון.

אורנה אוסטפלד בוודאי יכולה להיות הרבה יותר מרוצה הערב, זאת לעומת ההשפלה בשבוע שעבר בדמות הפסד ב-45 הבדל בבית מול אשדוד, אלא שגם את הערב הזה המאמנת סיימה בהפסד, ועוד מול רועי אייזנברג, הבן של שאול, שותפה לדרך ולסיעת עוז שפרצה בסערה לחיינו לפני כמה שנים. אייזנברג חגג ב-65:71 של אליצור חולון על א.ס. רמת השרון, בסיומו של משחק הפכפך, צמוד ומרתק במיוחד. אלכסיס הורנבקל פלרטטה עם טריפל דאבל וסיימה עם 13 נקודות, 16 כדורים חוזרים, 7 אסיסטים וגם, 6 איבודים. גם לרמת השרון הייתה מכונת קטיפות משלה, כאשר סיירב בורדיק השלימה את כל 40 הדקות וסיימה עם 16 נקודות ו-19 ריבאונדים.

מכבי אשדוד ממשיכה בדהרתה ועלתה, כמו רמת חן, למאזן 1:7 בזכות 57:83 חד צדדי על הפועל פתח תקוה. דאבל דאבל לשי דורון, עם 11 נקודות ו-11 אסיסטים.

מכבי רעננה, שנעלה את הטבלה ערב המחזור, השיגה ניצחון שני העונה, 74:85 על יריבתה לתחתית הפועל זכרון/מעגן. הבנות של לירון שרף, שכנראה ירש מאבא צביקה את היכולת לנצח כשחייבים באמת, נעזרו במשחק קסום של קאריסמה פן, שסיימה עם 29 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully