וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ששבסקי יעבור ניתוח בגבו וייצא לחופשת מחלה ממושכת

המאמן האגדי של דיוק ייאלץ להפסיד חלק גדול מהמשך העונה, אם לא את כולה, לטובת טיפול בכאבי הגב מהם הוא סובל: "הגב שלו מפריע לו כבר הרבה זמן והרבה יותר ממה שהוא הסכים להראות"

מייק ששבסקי, דיוק. AP
לא ברור אם ישוב העונה. ששבסקי/AP

מייק ששבסקי, אחד המאמנים הגדולים בכדורסל המכללות בארצות הברית, צפוי לקחת חופשת מחלה מאימון דיוק בשל בעיות גב, כך פורסם הערב (שני) בתקשורת האמריקאית. המאמן שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-70 אמור לעבור ניתוח, אחריו ייאלץ להיעדר מהקווים לתקופה ממושכת.

ששבסקי אמור לאמן את הבלו דבילס ביום רביעי הקרוב מול ג'ורג'יה טק ולאחר מכן לצאת לחופשה, שטרם ברור כמה זמן תימשך. "הגב שלו מפריע לו כבר הרבה זמן והרבה יותר ממה שהוא הסכים להראות. המטרה היא שהוא יחזור לאמן מתישהו בהמשך העונה הזו".

דיוק עומדת עד כה על מאזן 2:12 העונה. במשחקה האחרון, שפתח עבורה את משחקי ה-ACC העונה, היא הפסידה 89:75 לווירג'יניה טק. הבלו דבילס התייצבו למשחק הזה ללא כוכבם גרייסון אלן, אותו השעה ששבסקי לאחרונה לאחר תקרית בה אלן שם רגל לשחקן יריב.

המאמן האגדי סבל מבעיות גב באמצע שנות ה-90' וגם אז נאלץ להפסיד חצי עונה. עד היום הוא הוביל את דיוק לחמש אליפויות וזכה בשלוש מדליות זהב אולימפיות כמאמן נבחרת ארצות הברית. מאזן הקריירה שלו במכללות: 263:982.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully