וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא: נובאק דג'וקוביץ' פתח רע, אבל עלה לסיבוב השני

המדורג שני בעולם היה כבר בפיגור 5:1 מול יאן לנארד שטראף הגרמני (63), אבל זכה בחמישה משחקונים ברציפות וניצח 6:7 (1), 3:6. רוג'ר פדרר חזר אחרי כחצי שנה וניצח בגביע הופמן

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. GettyImages
התגעגענו. פדרר/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ' עלה היום (שני) לסיבוב השני בטורניר דוחא מסבב ה-ATP 250. הסרבי, המדורג שני בעולם, עשה את שלו עם 6:7 (1), 3:6 מול יאן לנארד שטראף הגרמני (63 בעולם).

דג'וקוביץ' פתח רע מאוד ונשבר בשני משחקוני ההגשות הראשונים שלו. שטראף ניצל את זה כדי לברוח ל-0:4 ו-1:5 לאחר מכן. אבל דווקא בשלב הזה המדורג שני בעולם התעורר, זכה בחמישה משחקונים ברציפות וכפה שובר שוויון כדי להכריע את המערכה הראשונה. בשובר השוויון נולה כבר היה גדול על הגרמני וניצח 1:7. המערכה השנייה כבר הייתה טיפוסית יותר. דג'וקוביץ' שבר כבר במשחקון הראשון והצליח לשמור על ההגשות שלו כשהוא מציל שתי אפשרויות שבירה ועולה ל-0:2. המשחקון הבא היה ארוך, אבל שטראף שמר על ההגשות וצימק ל-1:2. מכאן שני הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם עד הסיום וזה הסתיים ב-3:6.

רוג'ר פדרר בן ה-35 חזר לשחק אחרי חצי שנה וניצח את דן אוואנס הבריטי 3:6, 4:6 בגביע הופמן. נבחרת שוויץ משחקת נגד בריטניה בטורניר המעורב שמתקיים בפרת'. הוא משתף שם פעולה עם בלינדה בנצ'יץ' ובימים הקרובים ישחק גם נגד אלכסנדר זברב ורישאר גאסקה. הזכייה האחרונה של שוויץ בטורניר הייתה ב-2001, אז פדרר השתתף בו ושיתף פעולה עם מרטינה הינגיס.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
פתח רע, אבל התאושש. דג'וקוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully