וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט פרסם את סגל נבחרת גאנה ועקץ: "צריכים את עזרת הממשלה"

המאמן הישראלי פרסם סגל של 26 שחקנים לאליפות אפריקה, בו נכללים האחים איוו ואסמואה ג'יאן. גרנט אמר: "הדברים הפכו להיות קשים בשבועות האחרונים, אפשר להצליח אבל צריך להיות מפוקסים"

מאמן נבחרת גאנה אברהם גרנט עם שחקנו אסמואה ג'יאן. רויטרס
ישתפו פעולה. גרנט וג'יאן/רויטרס

אחרי ההפסד הצורם בגמר אליפות אפריקה האחרון, אברהם גרנט ונבחרת גאנה שלו ממתינים לפתיחת האליפות הבאה שתיערך ב-14 לחודש בגבון והיום (שני) המאמן הישראלי פרסם את סגל של 26 שחקנים, מתוכם ינופו שלושה שחקנים.

בין השמות הבולטים בסגל של גרנט ניתן למצוא את אסמואה ג'יאן שמשחק באל האלי, ג'ורדן איוו שחקנה של אסטון וילה ואחיו אנדרה איוו אחיו, שמשחק בווסטהאם. בחוליית ההגנה נכללים באבה רחמן המגן של שאלקה, ג'ונתן מנסה מאנז'י ודניאל אמרטיי מלסטר. קווין פרינס בואטנג וסולאי מונטארי, שהושעו מהנבחרת, נותרו בחוץ.

גרנט התייחס לקמפיין שמצפה לנבחרתו וביקר את הרשויות: "החברה הגנאית יכולה להרוויח הרבה אם נזכה באליפות אפריקה 2017, אבל אנחנו צריכים את תמיכת הממשלה. הדברים הפכו להיות קשים בשבועות האחרונים, אבל אפשר לשנות דברים הפעם. לנבחרות האחרות יש את אותה תשוקה לנצח, אבל אנחנו יכולים לזכות אם נתמקד ונהיה נחושים. גאנה וגרנט שובצו לבית ד' יחד עם מאלי, אוגנדה ומצרים החזקה והם יפתחו את דרכם באליפות עם מפגש מול אוגנדה ב-17 בינואר.

הסגל המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully