וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה מחוץ לסגל של מכבי תל אביב, הייסטר בחוץ בבית"ר ירושלים

2.1.2017 / 11:52

הקשר שהחמיץ את האימונים האחרונים לא ישחק הערב (21:00, ספ' 5). קיארטנסון עשוי לאבד את מקומו לאור כושרו הירוד, ברק יצחקי צפוי להמשיך ב-11. הייסטר חולה בצד השני, ראלי יפתח?

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

שחקני מכבי תל אביב יתכנסו לקראת השעה 12.00 בקרית שלום וייצאו לבית מלון בירושלים לקראת המשחק הערב (שני) בטדי מול בית"ר ירושלים. בקבוצה עקבו אמש אחר משחקה של הפועל באר שבע בדוחא והגיבו בסיפוק על איבוד הנקודות של האלופה מול בני סכנין. יחד עם זה הזהירו הבוקר שחקנים במכבי תל אביב מסוג של תחושה שהם כביכול כבר צימצמו את הפער לחמש נקודות. "כמו שלפני שלושה מחזורים כולם כבר אמרו שהפער יגדל ל-12 ואז באר שבע הפסידה לרעננה, כך אסור לנו ליפול לאותה מלכודת ולהרגיש היום לפני המשחק שהפער ירד ל-5 נקודות. אם לא נבוא רציניים ומרוכזים הפער יישאר על 8 נקודות ושוב נבכה על כמה שאנחנו פראיירים".

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול טום בן זקן שחקן מ.ס. אשדוד. יוסי ציפקיס
ישמור על מקומו בהרכב. ברק יצחקי/יוסי ציפקיס

בקרב השחקנים יש התעניינות גדולה באשר להרכב שיציב הערב שוטה ארבלדזה שכן טל בן חיים החלוץ יחזור ל-11 וברק יצחקי שכבש את שני השערים האחרונים אמור לקבל אשראי. במצב כזה עשוי ארבלדזה להכריע בין דור מיכה לנוסא איגייבור, אלא אם יפתיע הגיאורגי ויושיב את וידאר קיארטנסון על הספסל. החלוץ האיסלנדי לא מספק את הסחורה ונראה בכושר אישי לא טוב ונראה שמדובר בהתלבטות אמיתית לגביו לקראת הערב.

אייל גולסה לא ייכלל בסגל הצהובים לאור העובדה שהחסיר שלושה ימי אימון בשל מחלת בתו. אתמול הגיע הקשר להתאמן, אבל נראה היה שקשה לו פיזית לאור העובדה שמיעט לישון בימים האחרונים ולכן הוא בסופו של דבר לא יהיה בסגל בכלל. במרכז ההגנה עשוי המאמן להמשיך ולתת קרדיט ליגור פיליפנקה ששיחק היטב מול מ.ס. אשדוד בשבת שעברה. בבית"ר ירושלים קיוו שלאור התוצאה של באר שבע, אלפי אוהדי מכבי תל אביב יעלו לטדי אבל ההערכה היא שרק 2,500 אוהדי מכבי יגיעו.

בבית"ר ירושלים מרסל הייסטר חולה ולא יכול לשחק. אורי מגבו יחליף אותו בסגל ועוז ראלי עשוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully