וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אטלנטה מחפשת טרייד על פול מילסאפ, שרוצה לצאת מחוזהו

ב-ESPN טוענים שההוקס חוששים שהפורוורד המצוין (17.4 נקודות למשחק) יהפוך לשחקן חופשי ולכן מחפשים קבוצה שתקלוט אותו עד פברואר. גם ת'אבו ספולושה וקייל קורבר מועמדים לעזוב

פול מילסאפ אטלנטה הוקס. AP
בדרך החוצה? פול מילסאפ/AP

אטלנטה הוקס השיגה הלילה ניצחון מרשים כשגברה לאחר הארכה 112:114 על סן אנטוניו החזקה. מי שהצטיין בניצחון הזה היה פול מילסאפ שהוביל את ההוקס עם 32 ו-13 ריבאונדים, אך מאחורי הקלעים יש דיווחים על כך שאטלנטה החלה לשמוע הצעות לטריידים עבור הפורוורד.

בריאן ווינדהורסט ומארק סטיין טוענים שאטלנטה, שחוששת שמילסאפ יהפוך לשחקן חופשי בקיץ, פתוחה להצעות עבור הפורוורד בן ה-31, כמו גם עבור הגארד קייל קורבר ות'אבו ספולושה. אטלנטה החתימה אומנם בקיץ את דוויט הווארד, אבל איבדה את אל הורפורד ללא תמורה ובמועדון חוששים שאותו דבר יקרה עם מילסאפ. ב-ESPN מדווחים שמילסאפ כבר החליט לצאת מחוזהו בקיץ ולכן הקבוצה מחפשת טרייד עבורו כבר עכשיו. מילסאפ, לו ימלאו 32 שבועיים לפני שחלון ההעברות יסתיים בפברואר, רושם העונה ממוצעים של 17.4 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק והוא נבחר לאולסטאר של המזרח בכל אחת משלוש עונותיו באטלנטה, כאשר שתי קבוצות שהוזכרו בעבר כמועמדות לצרף אותו הן דנבר וטורונטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully