וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.1: ברצלונה הגישה הצעה ראשונית על פאולו דיבאלה

האם הבלאוגרנה בדרך להעברה הגדולה של ינואר? יובנטוס תדחה את ההצעה, אבל המו"מ יימשך. האלופה האיטלקית רוצה את לואיז גוסטבו, באבל בבשיקטאש, מארסיי חולמת להחזיר את פאייה, נבאס לטורקיה?

one

העברות

* ססואולו שאלה מפסקארה את אלברטו אקווילאני, שחקנה של ליברפול ומילאן לשעבר.

* שחקן הכנף ההולנדי, ריאן באבל בן ה-30, עבר את הבדיקות הרפואיות בבשיקטאש וחתם באופן רשמי בקבוצה הטורקית. באבל, שפתח את העונה בדפורטיבו לה קורוניה (ארבעה שערים ב-11 הופעות בליגה), אמור לקחת חלק בצמד המפגשים מול הפועל באר שבע בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

* אולימפיאקוס השאילה ללגאנס את בלם נבחרת יוון, דימיטריס סיובאס. השחקן בן ה-28 אמור לחזור לאתונה בסוף העונה.

* לגיה ורשה רכשה מפ.ק קרסנודאר את המגן הימני ארתור יינדז'ייצ'יק תמורת מיליון יורו. הפולני חוזר ללגיה שמכרה אותו לרוסים תמורת 2.2 מיליון יורו ב-2013.

* שנחאיי SIPG של אנדרה וילאש בואש רכשה מאותה פ.ק קרסנודאר את הקשר האחורי אודיל אחמדוב. האוזבקי בן ה-29 עלה לסינים 7 מיליון יורו.

* זניט סנט פטרסבורג שילמה לסמארה 400 אלף יורו, תמורתם היא קיבלה את המגן הימני איברהים צלאגוב. הרוסי בן ה-26 חתם עד קיץ 2020.

שיר צדק, תתכונן. ריאן באבל חותם

שמועות

* אסטון וילה קיבלה את הצעת מידלסבורו בסך 6 מיליון ליש"ט עבור החלוץ רודי גסטדה.

* "גאזטה דלו ספורט" טוען: ברצלונה הגישה אתמול הצעה רשמית ראשונה ליובנטוס על פאולו דיבאלה. ההערכה היא שהגברת הזקנה לא תקבל אותה בכל מקרה והמו"מ יימשך.

* ביובנטוס הבינו שאקסל ויטסל כנראה יעבור לסין ולא יגיע לטורינו, וסימנו מטרה חדשה: לואיז גוסטבו מוולפסבורג.

* "בדיילי אקספרס" מדווחים שצ'לסי תציע לסאות'המפטון 60 מיליון ליש"ט עבור הבלם ההולנדי של סאות'המפטון, וירג'יל ואן דייק, שמחוזר גם על ידי מנצ'סטר סיטי.

* פנרבחצ'ה מעוניינת בקשר מנצ'סטר סיטי חסוס נבאס ועל פי דיווחים באנגליה וטורקיה, תהיה מוכנה לשלם עבורו 20 מיליון יורו.

* ב"לאקיפ" מדווחים שמארסיי מנסה לגייס סכום של 30-40 מיליון יורו כדי לרכוש בחזרה את דימיטרי פאייה מווסטהאם.

* בגרמניה ואנגליה ממשיכים לספר שליברפול חושקת בשחקן ר.ב לייפציג, אמיל פורסברג. השבדי מקושר במעבר לאנפילד כבר כמה שבועות, אבל עכשיו ישנן טענות שהעניין של יורגן קלופ הולך וגובר.

* מילאן מאוד מעוניינת בג'רארד דאולופאו, אבל אברטון לא מוכנה להשאיל אותו, אלא רק למכור. אם האיטלקים ימשיכו להתעקש על השאלה עם אופציית רכישה, העסקה כנראה לא תצא לפועל.

* נאפולי מביעה עניין בשחקן הכנף של ורדר ברמן ונבחרת גרמניה, סרג' גנאברי. ברמן רכשה אותו מארסנל תמורת 5 מיליון יורו באוגוסט והוא כבש 7 שערי ליגה בחצי עונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully