וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המעקב של מרקיזיו אחר הבת של אלגרי, הברזילאית שניצלה בנס מהפיגוע

קשר יובנטוס לא הצליח להתאפק כשראה תמונה של ולנטינה אלגרי, שחקנית הכדורעף ת'איסה סירבה להצעה להגיע למועדון הלילה שבו התבצע הפיגוע הנורא. וגם: הנקמה המושלמת בחוליגנים של ריינג'רס, שנה למותו של סטיב גורי ומסי משחזר את הבעיטה החופשית של רוברטו קרלוס

AP

בווידאו: מעריציה של רונדה ראוזי המומים לאחר ההפסד

בתחילת העונה, החוליגנים של ריינג'רס הרסו את השירותים באצטדיון של סלטיק. ה"נקמה" הגיע בדמות נרות ריחניים שהשאירו אוהדי סלטיק במשחק החוץ מול ריינג'רס בשבת

רונאלדו הברזילאי עונה לטוני קרוס

קשרה של ריאל מדריד הצליח להרתיח את שחקני נבחרת ברזיל, כולל את חברו לקבוצה מרסלו אחרי שהעלה פוסט בפייסבוק שמזכיר את ה-1:7 של גרמניה על ברזיל במונדיאל האחרון. מרסלו כבר הספיק לענות לקרוס ברשת החברתית כשביקש "כבוד ב-2017" ועכשיו הגיעה התשובה של רונאלדו. כוכב העבר האגדי העלה בפייס שלו תמונה מגמר המונדיאל ב-2002 שבו ניצחה ברזיל 0:2 מצמד שלו והגדיל לעשות כשתייג את טוני קרוס.

הפוסט של רונאלדו

פרשה חדשה באיטליה? קלאודיו מרקיזיו והלייק לבתו של אלגרי

קשר יובנטוס, קלאודיו מרקיזיו, עשוי להסתבך עם מאמנו מאסימו אלגרי, לאחר שעשה לייק על אחת מתמונותיה של ולנטינה אלגרי, בתו של המאמן. באיטליה, כמובן, כבר נפוצו שמועות על קשר אינטימי בין השניים, על אף העובדה שמרקיזיו נשוי.

לוחם ה-MMA יצא מביתו כדי לחגוג - ונורה על ידי שודדים

לוחם ה-MMA הרוסי, ראסול מירזאב, יצא מביתו בערב השנה החדשה כדי לחגוג עם חבריו, אלא לפני שהוא בכלל הספיק ללגום שמפניה, הוא מצא את עצמו בבית חולים, לאחר שספג שלוש יריות מרובה אוויר - בסנטר ובחזהו - על ידי אנונימיים. הפוגעים ניצלו את העובדה שמירזאב פגוע, כדי לחדור לדירתו ולגנוב יהלומים בשווי עשרות אלפי דולרים. הוא פונה לבית חולים שם נותח וטופל, ונראה כי הוא יחזור לאימונים בקרוב מאוד.

הקאמבק של אקס מכבי חיפה?

מעטים בישראל בוודאי זוכרים את אולווסגון אביודון. הניגרי שהיה אמור להיות המחליף של איגביני יעקובו במכבי חיפה ב-2002, אבל לא עמד בציפיות. ובכן, אביודון - היום בן 32 ואחרי קריירה לא ממש מוצלחת בנורבגיה, קטאר ורומניה, סבל מפציעה קשה ופרש לפני ארבע שנים. עכשיו הוא מתכנן קאמבק למגרשים. קשה להאמין שאחרי כ-50 חודשים בלי משחק כדורגל הוא יצליח להרשים, אבל שיהיה בהצלחה.

שנה למותו של אקס מכבי תל אביב סטיב גורי

השבוע לפני שנה, ב-31 בדצמבר 2015, נמצאה גופתו של סטיב גורי בנהר בגרמניה. כשנה עברה, אך המשטרה עדיין לא קבעה האם גורי מעד או התאבד. בשוויץ, אחת המדינות שבהן שיחק גורי במהלך הקריירה, נזכרו בתקופה שבה שיחק ביאנג בויז ושוחחו עם מאמניו לשעבר. גם במדינתו חוף השנהב, שם העבירו את הלוויתו בשידור חי, ציינו את יום השנה למותו של שחקן העבר, אשר שיחק בין היתר גם במכבי תל אביב.

סטיב גורי, מכבי תל אביב, מול אמיר בן שמעון, מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
שנה למותו. גורי במדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

ניצלה בנס מהפיגוע באיסטנבול

שחקנית הכדורעף הברזילאית, ת'איסה, המשחקת בוויטרה מאיסטנבול, קיבלה הוזמנה למועדון הלילה, שבו נרצחו 39 אנשים, כולל צעירה ישראלית, במהלך פיגוע הטרור שהרעיד את המדינה. בעלה, עיתונאי ברזילאי בשם גיירמה, צייץ: "ביקשתי ממנה שנלך למועדון וכשהיא סירבה, כעסתי. אני כל כך שמח שלא הלכנו, תודה לאל".

מסי משחזר את הבעיטה החופשית של רוברטו קרלוס, בפיפ"א 2017

אאוץ': דאבל נאטמג בשכונה

  • עוד באותו נושא:
  • סטיב גורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully