וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבייה ז'ירו: "יש לי מקסימום של מזל, זה רק מזל"

חלוץ ארסנל הצטנע אחרי השער הגדול שלו ב-0:2 מול קריסטל פאלאס: "זה הדבר היחיד שיכולתי לעשות במצב שהגעתי אליו. זה השער היפה בקריירה שלי". ויין הנסי, שספג: "שער מדהים"

אוליבייה ז'ירו ארסנל. GettyImages
רגע השער. ז'ירו/GettyImages

השער של אוליבייה ז'ירו בדקה ה-17 מול קריסטל פאלאס עורר הרבה הדים ברשתות החברתיות כשאוהדי ארסנל ופרשנים חוגגים את המבצע האקרובטי. אלכס איוובי הוסיף לאחר מכן שער נוסף והתותחנים השיגו ניצחון שני ברציפות שהעלה אותם אל המקום השלישי בטבלה עם 0:2.

השער של ז'ירו גם היה השער ה-62 של החלוץ הצרפתי עבור ארסנל כשהוא משתווה לרובר פירס בטבלת הכובשים של הקבוצה בפרמיירליג אי פעם. תיירי הנרי מוביל את טבלת הכובשים עם 175 שערים, איאן רייט עם 104, לרובין ואן פרסי יש 96, דניס ברגקאמפ עם 87, תיאו וולקוט כבש 63.

עדכון ראשון: 19:00

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
לא רואים שער כזה בכל יום. ונגר/רויטרס

ז'ירו עצמו התייחס לשער בסיום: "יש לי מקסימום של מזל, זה רק עניין של מזל. ניסיתי לשנות את כיוון הכדור ולמזלי זה הלך לי. קשה לי להגיד אם זה השער הכי יפה שכבשתי, היה לי קצת מזל, אבל זה היה הדבר היחיד שיכולתי לעשות. הכדור היה מאחוריי וניסיתי לבעוט בו עם העקב. אולי השער של מחיטריאן העניק לי השראה, אבל זה באמת היה הדבר היחיד שיכולתי לעשות במצב הזה. זה נחמד בשבילי ובשביל הקבוצה, להתחיל את השנה עם ניצחון. קצת נאבקנו עם עצמנו בתחילת המחצית השנייה, אז נחמד שהצלחנו לשמור את הכדור ולנצח. יש לנו עדיין כמה משחקים עד משחק החוץ מול צ'לסי ואנחנו רוצים להגיע אליו עם ריצת ניצחונות".

ארסן ונגר אמר על השער: "זו הייתה התקפה מתפרצת מצוינת עם מהירות נהדרת, הרפלקס שלו הפתיע את כל מי שמכיר כדורגל וזה מה שיפה. פינקו אותי במשך השנים עם חלוצים נהדרים כמו ברגקאמפ והנרי. אתה זוכר אותם כי הם מקושרים תמיד עם שערים מיוחדים. זה יהיה השער של ז'ירו לנצח. אנחנו נתמקד במשחק הבא. כל אחד מהמשחקים הבאים יהיה קשה וננסה לנצח". על חלון ההעברות העומד בפתח הוסיף המאמן הצרפתי: "אין כרגע תכניות. אני מקווה שנקבל בחזרה את אוזיל וקאסורלה בקרוב".

שוער קריסטל פאלאס ויין הנסי אמר: "ברור שזה היה שער מדהים, יש תחושה שנכבשים בתקופה האחרונה הרבה שערים מדהימים. עדיין לא ראיתי את השער שוב, אבל זה פגע במשקוף והלך פנימה, אז זה באמת שער גדול שלו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully