וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני יהודה מתמוגגים מאמיליוס זובאס: "הזר הכי טוב שנחת פה העונה"

השוער, שעצר פנדל דרמטי ב-1:1 מול מכבי חיפה, זכה למחמאות: "אם לא הוא היינו חוטפים חמישייה". שום: "התפקיד שלי מתחיל עכשיו, רוצים 3-4 שחקנים". ריסקי צפוי לחתום השבוע, האוהדים לא מוותרים על גלבאן

1. אמיליוס זובאס היה ללא ספק הגיבור הגדול אתמול (שבת) בתיקו שחילצה בני יהודה מול מכבי חיפה. לאחר שריקת הסיום, כל שחקני הקבוצה רצו אל השוער והחגיגות סביבו נמשכו גם בחדר ההלבשה. "זה הזר הכי טוב שנחת בקבוצה העונה", החמיאו לשוער במועדון. "זו לא נקודה שלי, אלא נקודה של כל הקבוצה", אמר הליטאי. בקבוצה מקווים מאוד שאיציק עזוז הפצוע ישוב כבר למשחק הגביע הקרוב, ומקווים שההגנה תיראה טוב יותר: "בלי זובאס היינו חוטפים חמישייה ממכבי חיפה".

2. "התפקיד שלי מתחיל עכשיו", אמר המנהל המקצועי יצחק שום. "אנחנו רוצים להביא 3-4 שחקנים משמעותיים שיעזרו לקבוצה להתקדם במעלה הטבלה. זה חשוב מאוד שקבוצת תחתית לא מפסידה שלושה משחקים. זה מראה שיש בסיס טוב והתפקיד שלי, יחד עם המאמן, הוא לנסות לשפר אותה. הדבר הכי חשוב לנו כרגע הוא להחתים חלוץ ואני מקווה שעד סוף השבוע ינחת כאן חלוץ זר חדש". שום התייחס לנושא גלבאן: "אני לא פוסל אף שחקן שיכול לעזור לקבוצה. בשבועיים הקרובים אגיד לבעלים את דעתי בעניין זה".

יחזקאל: "זובאס בינגו"
מכבי חיפה ובני יהודה נפרדו ב-1:1

אמיליוס זובאס שוער בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
"אם לא הוא היינו חוטפים חמישייה". זובאס/אדריאן הרבשטיין

3. החלוץ הפיני, רופה ריסקי, המשחק ב-SJK, סיכם את תנאיו והוא צפוי לחתום עוד השבוע. פערים הקיימים מול קבוצתו עשויים לטרפד את העסקה, אך בבני יהודה אופטימיים למרות זאת, ומאמינים שזו תיסגר עוד השבוע. דינקו טרבוטיץ' עדיין נמצא במשא ומתן מול המועדון בנוגע להתרת חוזהו. בשכונה מחכים לשחרורו הרשמי כדי לרשום את קשר נבחרת גמביה, טייג'אן ג'ייטה, שחתם לשלוש שנים וחצי. במועדון טוענים כי מעבר לשניים הללו לפחות עוד שני שחקנים יוחתמו עד לסיום חלון ההעברות. בנוסף, ישנם גם מאמצים להחזיר את אמיר עגייב, אך הסיכויים לכך, לפחות בשלב הזה, נמוכים למדי.

4. בחזרה לגלבאן. הסוגייה עדיין מעסיקה את האוהדים. לאורך חודשים ארוכים ישנו לחץ בלי פוסק על הבעלים ברק אברמוב להחזיר את הארגנטינאי. בשבועיים הקרובים, לאחר שיגיע חלוץ, קיימת אפשרות שיחליטו בשכונה להחזיר גלבאן. אם אכן זה יקרה, בבני יהודה אמורים לוותר על אנטוניו מרשיץ' או על ניקולה מיטרוביץ'. כרגע, לא גבוהים הסיכויים שמהלך כזה יצא לפועל, אך לא שום ולא ניסן יחזקאל מתנגדים לעניין. ייתכן כי הדבר יעבור בסופו של דבר לשיקול ההנהלה. בנוסף, הקבוצה השיקה אתר רשמי חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully