וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונדה ראוזי: "נתתי הכול, אקח פסק זמן כדי לשקול את עתידי"

אחרי ההשפלה הגדולה, כוכבת ה-UFC התייחסה לעתידה: "אקח הפסקה ואחשוב, הקאמבק כלל לא עניין אותי, אלא רק הניצחון". לברון: "יודע בדיוק איך היא מרגישה". וגם: קובי, ביבר וג'ונס

AP

בווידאו: מעריציה של ראוזי המומים לאחר הקרב

עד ל-15 בנובמבר 2015 רונדה ראוזי נחשבה לאחת הנשים המפחידות בעולם. לוחמת ה-MMA, בעבר ג'ודוקא מקצוענית שאף פגשה על המזרן את אליס שלזינגר, הביסה בקלות כל מתמודדת שנקלעה בדרכה. לקרב שחיכה לה ב-15 בנובמבר הגיעה ראוזי עם מאזן נקי מהפסדים, 0:12, שהפך אותה לאחת הלוחמות המפורסמות בכל הזמנים, ואחת האהודות שבהן. כולם חיכו לקרבות של ראוזי, אף על פי שרובם נגמרו עוד לפני שהתחילו. בתשעה מתוך 12 הקרבות הראשונים שלה היא ניצחה תוך פחות מדקה, כשרק במקרה אחד היא נאלצה להילחם מעבר לסיבוב הראשון.

אלא שלאחר אותו ערב ב-15 בנובמבר במלבורן, אוסטרליה, חייה השתנו מקצה לקצה. ראוזי, האלופה הבלתי מעורערת של ה-UFC באותה תקופה, פגשה בהולי הולם, אשר נחשבה לאנדרדוג מובהק בקרב. למרות זאת, היא שלחה לראשה של ראוזי בעיטה שהשכיבה אותה לישון, ובכך הסתיימה השושלת של הג'ודוקא לשעבר בארגון קרבות ה-MMA הגדול בעולם.

שמועות רבות נפוצו לאחר הקרב בנוגע לעתידה של ראוזי, שהודתה כי היא פוזלת לעבר תעשיית הקולנוע. היא אף הגדילה לעשות והשתתפה בכמה סרטי פעולה, וציינה כי בעתיד הלא רחוק היא תהפוך את המשחק למקצוע. אלא שהלחץ הרב עשה את שלו, ולאחר שכנועים רבים, הסכימה ראוזי לחזור לזירה, לקרב מול האלופה המכהנת, אמנדה נונייז הברזילאית, שזכתה בחגורה לאחר ניצחון על מישה טייט, זו שלקחה מהולם את החגורה. הקאמבק של ראוזי לזירה הסתיים אחרי 48 שניות מלאות בדם, בסיומן יצאה נונייז כשידה על העליונה לאחר ניצחון מוחץ, בקרב, ככל הנראה, האחרון בקריירה של ראוזי.

"ראשית, אני רוצה להודות לכל המעריצים שלי, שעומדים לצדי לא רק ברגעים היפים, אלא גם ברגעים הפחות נעימים", אמרה ראוזי. "לכל אורך השנה התרכזתי רק בדבר אחד: ניצחון. לא עניין אותי הקאמבק, עניין אותי לחזור עם החגורה. לא הפסקתי לא לעבוד. לא הפסקתי להתאמן. פשוט לא הפסקתי. נתתי את כל כולי ורציתי את זה כל כך, ולפעמים שרוצים יותר מדי זה לא מצליח. אולי זה מה שקרה הפעם. עכשיו אקח הפסקה. אני זקוקה לזמן כדי לחשוב על עתידי".

"בעולם הספורט, לעתים קרובות אתה מגיע לפסגה, רק בשביל שימשכו אותך למטה", אמר לברון ג'יימס. "חוויתי את זה על בשרי, וזה בדיוק מה שקורה לרונדה עכשיו. אני יודע בדיוק איך היא מרגישה, גם אני הייתי שם".

טיירון וודלי ומייטי מקס מגיבים לתוצאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully