וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאנג'יאני: "השינוי הגיע מההגנה", גורקה: "גאה בשחקנים שלי"

מאמן הפועל ירושלים חגג את ההעפלה לחצי הגמר אחרי ה-56:68 מול בני הרצליה: "היינו יכולים להרוג את המשחק עוד לפני, מרוצה מכולם". גורקה: "התפקיד שלי הוא לדעת להסתדר ללא משעור"

גדעון צנטנר

הפועל ירושלים העפילה הערב (שבת) לחצי גמר גביע המדינה עם 56:68 מול בני הרצליה. הקבוצה מהבירה הצליחה להשיג נקמה מתוקה מול הקבוצה מהשרון, שחגגה מולה לפני שלושה ימים. הבחורים של מיקי גורקה הציגו יכולת התקפית דלה והם סיימו את דרכם במפעל.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים עלתה לחצי גמר גביע המדינה בכדורסל

seperator
סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
מרוצה. פיאנג'יאני/נועם מושקוביץ

בסיום המשחק אמר סימונה פיאנג'יאני: "השינוי הגיע ממשחק ההגנה. הרצליה קלעו בצורה טובה, מהרגע שמשחק ההגנה שלנו השתפר היה לנו יותר קל. היינו יכולים להרוג את המשחק עוד לפני, אבל בסוף דצמבר אנחנו שמחים להישאר בכל המסגרות: ליגה, גביע והיורוקאפ. תוסיפו לזה את הזכייה בגביע ווינר בתחילת העונה. הפסדנו יותר מדי משחקים בליגה, אנחנו חייבים לחשוב איך להתקדם כי היכולת הזו לא מספיקה. הייתי מרוצה מכולם, אין לנו בעיה של כימיה. הייתי רוצה לבנות משהו יותר טוב, כי אנחנו צריכים להיות יותר יציבים".

ג'רום דייסון הוסיף: "היינו אגרסיביים לעומת המשחק הקודם מול בני הרצליה. ברבע הראשון ספגנו יותר מדי, אבל הצלחנו לעצור אותם בקליעות מחוץ לקשת. זרקתי יותר מדי שלשות במשחקים האחרונים, עכשיו אני בריא יותר וזה אומר מבחינתי לתקוף יותר את הסל כמו שהמאמן דורש. אין לי שום בעיה לקום מהספסל, אני מביא את האנרגיה שלי בכל מצב. יש לי יחסים נהדרים עם קרטיס ג'רלס, אנחנו לפעמים נותנים אחד לשני חופש כדי לפעול. אנחנו צמד טוב".

אצל המפסידה סיפר מיקי גורקה: "בסופו של דבר לא קלענו סלים מזריקות פנויות. בגלל הנסיבות ניסינו לשחק עם ארבעה גארדים, המטרה הייתה לעצור אותם בבית שלהם. הייתי חותם על כמות כמו שהפועל ירושלים קלעה, אבל הבעיה שלנו הגיעה מההתקפה. עכשיו אנחנו לפני שנה אזרחית חדשה ועם הפנים קדימה. אני גאה בשחקנים ובמאמץ שלהם, ברכות להפועל ירושלים. לא פשוט להסתדר ללא כארם משעור, אך זה התפקיד שלי ושל הצוות המקצועי להתמודד איתו".

סטיבן דניס שחקן בני הרצליה (ימין) מול בר טימור שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
דניס מתקשה/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully