וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי קייהיל מלא ביטחון: "כרגע אנחנו מרגישים שאי אפשר לנצח אותנו"

בלם צ'לסי נשמע מאושר אחרי ניצחון הליגה ה-13 ברציפות: "היינו צריכים לחפור עמוק כדי לנצח". קונטה: "אני גאה בשחקנים". מוריניו: "מרסיאל צריך להתחיל להקשיב לי ופחות לסוכן שלו"

גארי קייהיל שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
קייהיל חוגג/רויטרס

צ'לסי השיגה הערב (שבת) ניצחון 13 ברציפות והשוותה את השיא של ארסנל, שניצחה ב-13 משחקי ליגה ברציפות ב-2001/2. הבלוז עשו את זה עם 2:4 ביתי מול סטוק סיטי, במסגרת המחזור ה-19 והם עכשיו עם 49 נקודות במקום הראשון. עכשיו, הקבוצה של אנטוניו קונטה עומדת בפני לוח משחקים קשה מאוד בליגה: טוטנהאם בחוץ, לסטר סיטי בחוץ, האל סיטי בבית, ליברפול בחוץ וארסנל בבית.

אחד הנתונים המרשימים ביותר לגבי צ'לסי הוא שהקבוצה השיגה 100% הצלחה בליגה באוגוסט, אוקטובר, נובמבר ודצמבר, לעומת 0% הצלחה שהשיגה בספטמבר. ססק פברגאס הגיע ל-100 בישולים בפרמיירליג, כשרק ויין רוני (101), פרנק למפארד (102) וריאן גיגס (162) מבשלים יותר ממנו. אדן הזאר, לעומת זאת, בישל את שער הליגה הראשון שלו בסטמפורד ברידג' מאז מאי 2015.

גארי קייהיל, שכבש את הראשון של צ'לסי, אמר אחרי המשחק: "היינו צריכים לחפור עמוק ולעבוד קשה כדי לנצח. היינו מאוכזבים אחרי שספגנו את השער הראשון ואני חושב שהוא היה אחרי נבדל. למרות זאת, הראינו אופי טוב. לא הרגשנו בשום שלב שאנחנו מובסים, אבל היה משחק קשה כמו שציפינו שיהיה. אנחנו חייבים להישאר מרוכזים ועל הקרקע וזה יהיה קשה. יש לנו הרגשה טובה כרגע ואנחנו חושבים שלא נפסיד, אבל זה רק כי אנחנו עובדים קשה".

מנג'ר צ'לסי אנטוניו קונטה אמר לאחר המשחק: "ברכות לשחקנים שלי, לנצח ב-13 משחקי ליגה ברציפות זה קשה מאוד. סטוק שיחקה טוב מאוד, היא הקשתה עלינו עם כדורים ארוכים אל קראוץ' ונלחמה במחצית השנייה. השחקנים שלי הראו שהם יכולים להסתגל לסוגי משחק שונים. הם הראו מחויבות, מוסר עבודה ורצון לנצח. אני מאושר. עכשיו חשוב לחגוג את הגעת השנה החדשה ואז לחשוב על המשחק הבא מול טוטנהאם. המספרים לא חשובים אם אתה לא זוכה בתואר. עכשיו הם פנטסטים ואנחנו גאים מאוד, אבל אנחנו צריכים להתרכז בהמשך העונה".

ז'וזה מוריניו, שניצח עם מנצ'סטר יונייטד 1:2 את מידלסברו, התייחס בסיום לכובש שער השוויון אנתוני מרסיאל: "הוא צריך להתחיל להקשיב יותר לי ופחות לסוכן שלו. הוא צריך להקשיב לי באימונים כל יום. כל פידבק שאני נותן הוא כדי לנסות לשפר את השחקנים. במהלך התהליך שלי עם מחיטריאן, הסוכן שלו התקשר אלי כמעט כל יום ואמר לי שהנריך שחקן טוב יותר כשהוא איתי. עם מרסיאל כל יום אני קורא בעיתון שהוא עובר לסביליה, שהוא עוזב בהשאלה, שהוא לא מרוצה. כדאי שיתחיל להקשיב לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully