וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ארבע דקות לניר ביטון, סלטיק ניצחה את ריינג'רס בדרבי

אלופת סקוטלנד חגגה עם 1:2 באולד פירם אחרי שחזרה מפיגור, והאריכה את רצף הניצחונות שלה בליגה ל-15, עם מאזן של 58 נקודות מ-60 אפשריות. סקוט סינקלייר בישל למוסא דמבלה והכריע

שחקני סלטיק חוגגים. רויטרס
שחקני סלטיק חוגגים באייברוקס, גם ניר ביטון בדבוקה/רויטרס

ניר ביטון שיחק היום (שבת) ארבע דקות כמחליף, כשסלטיק חתמה את שנת 2016 עם ניצחון חוץ יוקרתי 1:2 על ריינג'רס באולד פירם. מעל 50 אלף צופים הגיעו לראות את הדרבי הראשון שריינג'רס מארחת באייברוקס מאז חזרתה לליגה הבכירה, אבל האלופה חזרה מפיגור והשיגה ניצחון 15 ברציפות כדי לפתוח פער של 19 נקודות בפסגה.

סלטיק איבדה רק שתי נקודות ב-20 המחזורים עד כה (58 מ-60 אפשריות) ולמרות הפתיחה הרעה, כשנקלעה לפיגור בעקבות שער של האקס הוותיק קני מילר בדקה ה-12, ידעה לבצע מהפך בניצוחו של סקוט סינקלייר. האנגלי בישל בדקה ה-33 מנקודת הקרן למוסא דמבלה שהפציץ פנימה, והשתיק את הקהל הכחול באייברוקס עם שער הניצחון בדקה ה-70, אחרי מסירת רוחב של סטיוארט ארמסטרונג. ביטון נכנס בדקה ה-86 וסייע לחבריו לשמור על התוצאה.

* היברניאן, עדיין ללא אופיר מרציאנו הפצוע, נחלצה גם היא מפיגור בליגה הסקוטית השנייה וניצחה 1:2 את פלקירק כדי לעלות לפחות זמנית למקום הראשון.

* לקראת המפגש של ברייטון מול פולהאם, מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי יצפה במשחק של צמד שחקני נבחרת ישראל בירם כיאל ותומר חמד.

ניר ביטון שחקן סלטיק (משמאל) עם אמיליו איסאגירה והילד האוהד ג'יי ביטי. רויטרס
ניר ביטון ואמיליו איסאגירה עם האוהד ג'יי ביטי/רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אלישע לוי עם חמד, יוטון וכיאל/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully