וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס: "ברבע הרביעי הרגשתי שאני נמצא לבד על הפרקט"

כוכב בוסטון, שקלע 29 נקודות מתוך 52 ברבע האחרון, התמוגג: "אמא שלי צעקה לי 'תגיע ל-50'. כל הזריקות שלי נכנסו". צ'ארלס בארקלי ביקר: "יש רק 3 קבוצות טובות בליגה, היתר מסריחות"

אייזאה תומאס בוסטון. AP
משחק חייו. אייזאה תומאס/AP

בגיל 27, אייזאה תומאס כבר הפך לאגדה בבוסטון סלטיקס. הגארד נמוך הקומה שבר את שיאו של לארי בירד עם 29 נקודות ברבע הרביעי מתוך 52 שהיו לו בניצחון 114:117 על מיאמי. "ברבע הרביעי הייתה לי הרגשה ששיחקתי לבד על הפרקט ושהייתי באימון. כל הזריקות שלי נכנסו, זה היה ממש מיוחד", אמר תומאס לאחר המשחק. תומאס השווה גם את שיא המועדון בקליעות לשלוש עם -9 מ-13 מחוץ לקשת. "החברים שלי רצו שאמשיך, הם רצו שאגיע ל-50, ג'יי קראודר רצה שאני אגיע אפילו ל-60. אפילו אמא שלי עמדה בקהל וצעקה "חמישים, חמישים. כילד חלמתי שהקהל יקרא לעברי MVP", הוסיף הרכז. "היינו בצרות והוא הוביל אותנו לניצחון", פרגן מאמנו של תומאס בראד סטיבנס.

צ'ארלס בארקלי בקרב של מייוות'ר ואלבארס. AP
"הליגה ברמה הכי נמוכה שראיתי אי פעם". צ'ארלס בארקלי לא מתרשם/AP

עוד שחקן שנתן הצגה הלילה, ולא בפעם הראשונה הוא ג'יימס הארדן שרשם טריפל דאבל שביעי העונה והוליך את יוסטון ל-116:140 מוחץ על הקליפרס הפצועים (30 נקודות, 13 ריבאונדים ו-10 אסיסטים). הרוקטס שלו כעת במקום השלישי במערב, כשרק גולדן סטייט וסן אנטוניו החזקות מקדימות אותה. "מאז שאני ביוסטון, זו ללא ספק הקבוצה הכי טובה שלנו. יש הרבה סולידריה במועדון והשחקנים נהנים לשחק ביחד", אמר הארדן לאחר המשחק.

מי שפחות מתרשם מהרמה העונה בליגה הטובה בעולם הוא צ'ארלס בארקלי, כוכב העבר שכיום משמש כפרשן בכיר ברשת TNT. על פי בארקלי, הליגה הגיעה לרמה הכי נמוכה שלה מאז ומעולם ויש מעט מאוד קבוצות ברמה באמת גבוהה. "ליגת ה-NBA היא ברמה הכי נמוכה שראיתי אותה מעולם", אמר בארקלי, "רק שלוש או ארבע קבוצות באמת טובות, כל היתר מסריחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully