וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן טיילור נחת: "מתכנן להמשיך את ההצלחה שהקבוצה כבר יצרה"

30.12.2016 / 20:38

הגארד האמריקאי (27, 1.87) שחזר להפועל חולון אחרי עונה אחת בגרמניה נחת בישראל ויצטרף לאימונים לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. מאות אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה במשחק בבאר שבע

one

שחקן הרכש החדש-ישן של הפועל חולון, ג'ורדן טיילור, נחת היום (שישי) בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. טיילור, ששיחק בחולון לפני שנתיים, חתם באמצע השבוע על חוזה עד לסיום העונה בקבוצה, בכפוף לבדיקות מקיפות שאמורות לאשר כי החלים לגמרי מהניתוח שמנע ממנו לשחק מאז תחילת העונה. "אני שמח להיות שוב בחולון, אני מתכנן לעזור ולקדם את ההצלחה שהקבוצה כבר יצרה", אמר טיילור עם נחיתתו בארץ, "אני כבר מצפה לפגוש את החברים החדשים שלי ואת הקהל החם והנהדר של הקבוצה".

טיילור (27, 1.87) הוא בוגר אוניברסיטת וויסקונסין משנת 2012. אחרי שהרשים בטורניר הקדם דראפט בפורטסמות' ובליגת הקיץ בלאס וגאס חתם ברומא מהליגה האיטלקית הראשונה. אחרי עונה טובה באיטליה בחרה הקבוצה להאריך את חוזהו, אך פציעה במותן, ששבה להטריד אותו גם בעונה שעברה, הכריחה אותו לעבור ניתוח וסיימה את העונה שלו כבר בינואר. בקיץ 2014 חתם במפתיע בהפועל חולון, הוביל את הקבוצה למקום השלישי בטבלה כשהוא רושם 14.4 נקודות, 4.8 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. ההצלחה שלו במדים הסגולים גרמה לאלבה ברלין להחתימו, והוא רשם 11.5 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים בליגה הגרמנית לעומת 12.1 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים ביורוקאפ.

הקבוצה שבה היום להתאמן לאחר הניצחון החשוב על גלבוע/גליל ביום רביעי שביסס אותה במקום השני בטבלה, מרחק ניצחון אחד בלבד ממכבי תל אביב, אותה תפגוש חולון בעוד כעשרה ימים. בחולון עסוקים בהכנות לקראת משחק רבע גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע מהלאומית ביום שלישי הקרוב, כשההערכות הן שכמה מאות סגולים ידחפו את הקבוצה בבירת הנגב.

ג'ורדן טיילור, הפועל חולון. האתר הרשמי של הפועל חולון, אתר רשמי
ברוך שובך. ג'ורדן טיילור בנתב"ג, היום/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully