וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: צ'זארה פראנדלי התפטר מאימון ולנסיה אחרי שלושה חודשים

אחרי שמונה משחקי ליגה בלבד על הקווים, המאמן האיטלקי שהחליף את פאקו אייסטרן עוזב. הרקע להתפטרות הפתאומית: חילוקי דעות עם ההנהלה בנוגע לרכש בחלון ההעברות בינואר

one

בווידאו: תקציר משחק הליגה האחרון של ולנסיה, 3:2 מול סוסיאדד

צ'זארה פראנדלי התפטר הערב (שישי) במפתיע מאימון ולנסיה. המאמן האיטלקי בן ה-59, שמונה לתפקיד בחודש ספטמבר וירש את פאקו אייסטרן במטרה להחזיר את העטלפים למסלול, מאס בחוסר הנכונות של ההנהלה לחזק את הקבוצה, והחליט לעזוב מיוזמתו.

בכך נחתמה קדנציה קצרה למדי של המאמן האיטלקי במסטאייה: הוא הדריך את הקבוצה בשמונה משחקי ליגה בלבד, השיג בהם ניצחון אחד, שלוש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים, כשגם בגביע המלך הוא רושם שני ניצחונות. תחתיו ולנסיה לא הצליחה לעצור את ההידרדרות והגיעה עד למקום ה-17 בליגה הספרדית, כשבינה לבין ספורטינג חיחון שמתחת לקו האדום מפריד רק הפרש שערים. ולנסיה הפסידה במשחק הליגה האחרון לריאל סוסיאדד, וניצחה 1:2 את לגאנס בגביע.

פראנדלי קיווה לרשום הצלחה גדולה יותר בספרד, אליה הגיע אחרי קדנציה סוערת בגלאטסראיי, אותה עזב בטריקת דלת. הוא חתם על חוזה ארוך שאמור היה להשאיר אותו בוולנסיה עד קיץ 018, אך הרומן הסתיים אחרי שלושה חודשים בלבד בתפקיד. בעבר אימן את נבחרת איטליה וכן קבוצות רבות בארץ המגף, בהן פארמה, רומא ופיורנטינה.

צ'זארה פראנדלי מאמן ולנסיה. רויטרס
עוד זעזוע בוולנסיה. פראנדלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully