וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת ברבע גמר גביע המדינה: הפועל ירושלים רוצה לנקום בהרצליה

30.12.2016 / 14:40

אחרי התבוסה במשחק הליגה האחרון, ינסו שחקניו של סימונה פיאניג'אני לגמול ליריבה מהשרון (19:30, ספורט 5). כרם משעור ייעדר אצל האורחת. לפני המשחק, פיני לוי ידליק נר שמיני לחנוכה

טראוויס פיטרסון הפועל ירושלים מול סטיבן דניס בני הרצליה. מגד גוזני
ישיגו נקמה? פיטרסון מול דניס/מגד גוזני

משחקי רבע גמר גביע המדינה ייצאו מחר (שבת) לדרך במשחק בו תארח הפועל ירושלים את בני הרצליה (19:30, ישיר בספורט 5, שופטים: עומר אסתרון, עמית בלק ודן ילון). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה. בסיבוב הראשון הביסה ירושלים את הרצליה בארנה 61:81, בעוד הקבוצה של מיקי גורקה גמלה לה רק שלשום במבצר הביתי שלה 73:94. שתי הקבוצות נפגשו שש פעמים עד היום במסגרת הגביע, כשירושלים מנצחת בכל אחד מהמשחקים. הרצליה הפסידה ב-25 המשחקים האחרונים שלה בירושלים, מתוכם 20 הפסדים רצופים בחוץ להפועל ירושלים. לפני המשחק תתקיים הדלקת נר שמיני של חנוכה, כשבין המדליקים יהיה שחקן העבר של ירושלים פיני לוי, שחטף אירוע מוחי לפני חודשיים והתאושש בדרך נס בתקופה האחרונה.

עוד בנושא:

ליגת העל: בני הרצליה גברה 73:94 על הפועל ירושלים
רבע גמר הגביע: מכבי ת"א תתארח בנס ציונה, ירושלים מול בני הרצליה

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
לא יכול להרשות לעצמו להפסיד. פיאניג'אני/מגד גוזני

הפועל ירושלים מגיעה למשחק לאחר התבוסה בהרצליה, ובהרגשה שהשחקנים לא הגיעו באינטנסיביות הנדרשת למשחק כדורסל ביום רביעי. בקבוצה דיברו מאז על הרצון לשים את ההופעה הרעה מאחוריהם, להעפיל לחצי הגמר ולהחזיר לאוהדים על המשחק הרע מאוד מיום רביעי. במועדון יודעים שהפסד להרצליה לא בא בחשבון, במיוחד לאור הכישלון בעונה שעברה להעפיל לחצי הגמר, שייערך השנה בבירה. לאחר המשחק תצא ירושלים למשחק חוץ נגד ריטאס וילנה, שיפתח עבורה את שלב הטופ 16 ביורוקאפ. שון ג'ונס לא יתלבש.

מנגד, בבני הרצליה חגגו את הניצחון על האדומים ובמועדון רוצים להשלים דאבל על סגנית האלופה ולרשום עלייה מפתיעה מאוד לחצי הגמר. הרצליה הודו לפני המשחק הביתי שלהם כי יקנו ניצחון אחד מבין שני המשחקים, אך לאחר הניצחון המשכנע מאמינים בקבוצה ביכולת השחקנים לעשות את ההפתעה הגדולה. מי שלא ישחק הוא כרם משעור, שנפצע בדקות הסיום של המשחק האחרון, דווקא לאחר שקלע 18 נקודות. בתחילה היה חשש כי משעור קרע את שריר התאומים, אך לבסוף התגלה כי הוא סובל ממתיחה בלבד שתשבית אותו מפעילות בשבוע הקרוב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully