וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: סרינה וויליאמס מתארסת, עמותת "הכחולה" מתחילה לפעול

אחת הטניסאיות הגדולות בהיסטוריה הסכימה להצעה של בחיר ליבה, אלכסיס אוהניאן, ופרסמה פוסט מרגש ברשת. אוהדי הפועל פתח תקוה הפיקו סרטון לקראת כנס ייסוד עמותת האוהדים

AP

סרינה וויליאמס מתארסת

אחת הטניסאיות הגדולות בהיסטוריה, סרינה וויליאמס, הודיעה אתמול (חמישי) בערב על אירוסיה לבחיר ליבה, אלכסיס אוהניאן, מייסד אתר המדיה החברתית "רדיט". השניים החלו לצאת בסתיו 2015, ושמרו על מערכת היחסים הרחק מאור הזרקורים. וויליאמס, שקיבלה את ההצעה המרגשת ברומא, המקום בו השניים נפגשו לראשונה, פרסמה פוסט בו הודיעה על האירוסים באתר אותו הקים ארוסה וסיפרה על השתלשלות האירועים. "בשולחן בו נפגשנו לראשונה, היכן שהכוכבים שלנו התנגשו, הוא ירד על ברך אחת ואמר ארבע מילים. אני עניתי כן".

וויליאמס בת ה-35 מחזיקה ב-22 תארי גרנד סלאם אישיים ו-38 בסך הכל. במהלך הקריירה היא זכתה ביותר מ-80 מיליון דולר מהישגים בטניס, אך בשנה האחרונה איבדה את המקום הראשון בעולם לאנג'ליק קרבר הגרמנייה.

עמותת "הכחולה" קורמת עור וגידים

אוהדי הפועל פתח תקוה הודיעו לפני שבועיים וחצי על ההחלטה להקים עמותה חדשה בשם "הכחולה", במטרה להפוך לשותפים בניהול הקבוצה. המלאבסים מתקשים מאוד העונה בליגה הלאומית, נאבקים בתחתית ואף הודחו מגביע המדינה על ידי מכבי צור שלום מליגה א'.

לקראת כנס ייסוד העמותה שיתקיים בשביעי בינואר בפתח תקוה ובו תיחשף תכנית העבודה, הופק סרטון קצר בו מככבים איתי שגב (אוהד הקבוצה), ניב טל ומוטי קקון, הקורא לאוהדים להגיע וליטול חלק בהירתמות, כאשר משולבים בסרטון קטעי עבר נוסטלגיים ממשחקי המועדון.

טופס רישום לכנס הראשון של העמותה:

https://theblue.org.il/?Convention

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully