וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכונים לקראת משחקי שבת: דגני עשוי לפתוח בקישור, מולנסטיין תרגל את בריק

לוזון מתכנן להציב את המגן בתפקיד לא שגרתי במשחק מול מכבי פתח תקוה, שעלול להיות האחרון של האדומים העונה. מאמן מכבי חיפה חושב על שינויים בהרכב, פיניש ייכלל ב-11 של בני יהודה?

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:54 בני יהודה: סתיו פיניש יפתח במקום חסן אבו זייד, כששון גולדברג יתופקד לצד מרקו יובאנוביץ' במרכז ההגנה. שי קונסטנטין יוצב בעמדת המגן הימני (עמית גולדשטיין).

16:52 הפועל תל אביב: האדומים יחסר את הקפטן שלהם, אביחי ידין. אדי גוטליב שיחזור מהרחקה ישוב להרכב במקום הקפטן. אוראל דגני יוסט מעט קדימה ולא ברור כרגע אם גיא לוזון יפתח מחר במערך של שלושה בלמים או שדגני ישמש כקשר אחורי לצידו של בן רייכרט (עמית גולדשטיין).

16:50 הפועל רעננה: חיים סילבס יחסר את רנה מיחליץ' המורחק. עדיין לא ברור האם המאמן יעדיף את יובל טיטלמן במקומו או אלכסנדר קרניצקי, שצפוי לעזוב (עמית גולדשטיין).

14:31 הפועל חיפה: במסגרת חיזוק הקשר עם האוהדים החל המועדון במסורת חדשה: לייב צ'אט של נציג המועדון עם אוהדי הקבוצה. ניר קלינגר המנהל המקצועי השיב על עשרות שאלות שהופנו אליו וסיפר על ילדותו כאוהד הקבוצה ביציע 9 בקרית חיים ואמר: "יש לנו מחויבות לקהל ואני דורש את זה מהשחקנים כדבר ראשון במעלה" (איציק יצחקי).

13:50 עירוני קרית שמונה: אחמד עאבד ודידייה ברוסו כנראה לא יהיו כשירים למשחק מול הפועל רעננה. השניים שנפצעו בגמר גביע הטוטו יערכו מבחן כשירות, אך הסיכויים שיעמדו לרשותו של תומר קשטן קלושים. שלומי אזולאי הקשר יפתח במקום ברוסו, אופיר טקיאר, עומר צלישר או עידו דוידוב יחליפו את עאבד. מי שצפוי לחזור לסגל הוא עודד אלקיים, אבל לא לא ברור אם יפתח בהרכב. שלומי אזולאי החלוץ לא כשיר במאת האחוזים אך צפוי לחזור לסגל (שלמה וייס).

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם שלומי אזולאי. סוכנות ג'יני
יפתח. אזולאי/סוכנות ג'יני

13:18 מכבי חיפה המאמן רנה מולנסטיין הפתיע באימון המסכם עם מהפכה בהרכב, כולל שיבוץ של מארק ואליינטה בקישור לצד יניב בריק וקמיל ואצק שחוזר מפציעה. איאד אבו עביד צפוי לקבל הזדמנות בעמדת המגן הימני ואלירן עטר יפתח בחוד. ההרכב המשוער: עומרי גלזר, איאד אבו עביד, גארי קגלמאכר, דקל קינן, סאן מנחם, מארק ואליינטה, יניב בריק, קמיל ואצק, רועי קהת, גילי ורמוט, אלירן עטר (איציק יצחקי).

12:01 מכבי חיפה: קמיל ואצק התראיין לאתר הרשמי ואמר: "בשבת יש לנו משחק לא פשוט מול בני יהודה. האוהדים שלנו כל שבוע דוחפים אותנו בכל מקום ובכל אצטדיון, בשבת אנחנו חייבים אותם. רק ביחד עם הקהל ננצח" (איציק יצחקי).

10:47 הפועל כפר סבא: הבלם איציק כהן והקשר דיוגו קאצ'ובה ייעדרו בשל פציעות. כהן נחת רע על הקרסול במשחק האחרון מול הפועל אשקלון, הוחלף ומאז לא חזר לפעילות מלאה. קאצ'ובה סוחב פציעה עוד מהמשחק מול מכבי תל אביב לפני כשבועיים שהחמירה עם הזמן. המאמן שרון מימר מתלבט באשר למחליפים כאשר יתכן שסלובודן סימוביץ' ישחק כבלם שלישי ועומר פדידה יפתח בקישור לצד רז כהן. בהתקפה עשוי מאוויס צ'יבוטה לפתוח במקום רן יצחק (יניב טוכמן).

איאד אבו עביד שחקן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
מקבל עוד צ'אנס. אבו עביד/ניב אהרונסון

9:20 מכבי פתח תקוה: שינוי אחד מתכנן קובי רפואה בהרכב: עומר דנינו יחליף את קרלוס קוויאר שייעדר שלושה שבועות. חגי גולדנברג ממשיך להרשים בצד שמאל של ההגנה ויפתח גם הפעם (איציק יצחקי).

8:59 הפועל חיפה: ברונו פיניירו ייעדר ואת מקומו בקישור עשוי לתפוס לירן סרדל. דור מלול יחזור כנראה לעמדת המגן הימני ולכן חיים מגרלשווילי עשוי לחזור לעמדת המגן השמאלי. מהראן לאלה התאמן אך שלומי ארבייטמן ימשיך בהרכב (איציק יצחקי).

7:52 מכבי חיפה: עמית זנטי ומוחמד עוואד יהיו בסגל, אבל אחרי שחרורו של מריו מוסא לא יהיה גיבוי לסאן מנחם, עליו בונים כמגן המוביל להמשך העונה. הסיבה: יונתן לוי עדיין בטירונות. קמיל ואצק יפתח כנראה במרכז הקישור. ניקיטה רוקאביציה עשוי להמשיך בהרכב כשגליינור פלט ימתין על הספסל. שובל גוזלן, פיראס מוגרבי, עטאא ג'אבר, איסמעיל ריאן ואייל משומר שקיבלו הודעת שחרור, לא יכללו בסגל (איציק יצחקי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully