וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה: "הסיטואציה לא פשוטה", חוסר שביעות מההגנה

30.12.2016 / 8:25

הצהובים מתקשים למצוא נקודות לאופטימיות אחרי ההפסד העשירי ביורוליג. בגאצקיס העיר לגבי המשחק ההגנתי ומעוניין לתת יותר דקות למקל. הרכז אמר: "הרגשה מבאסת, אבל צריך להאמין אחד בשני"

צילום: טליה קדוש, עריכה: ורד לידני

מד הלחץ במכבי תל אביב המשיך לעלות אמש (חמישי), לאחר ההפסד 101:88 לבאסקוניה ויטוריה. זה היה ההפסד השישי ברציפות של הקבוצה באירופה, כשהצהובים ממשיכית להיות מודאגים מהיכולת ומהמאזן במפעל האירופי. הקבוצה של איינארס בגאצקיס נועלת את הסיבוב הראשון עם ארבעה מאמנים שונים שהיו על הקווים ומאזן עגום של עשרה הפסדים וחמישה ניצחונות.

בצוות המקצועי לא היו מרוצים מההגנה החלשה שהציגה הקבוצה, והרבו לשוחח עם השחקנים על כך ביממה האחרונה. בגאצקיס שוחח עם חלקם בטיסה לארץ והעיר על המשחק הקבוצתי שהוא מעוניין לראות. הקבוצה נחתה היום בישראל, ובמועדון ציינו לגבי קווינסי מילר, שרשם דקות ראשונות במהלך המשחק, כי "יש לו הרבה רצון לתרום ולשחק. הוא עדיין פוחד ממגע וזה טבעי, כאשר החזרה שלו למגרשים הינה תהליך שייקח זמן". יש לציין שהמאמן החדש מעוניין להעניק דקות ולחזיר את הביטחון לגל מקל, וראו זאת אתמול.

עוד בנושא:

נס לא קרה לנו: נר שישי, הפסד שישי ומכבי תל אביב אחת
יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 101:88 לבאסקוניה ויטוריה
איינארס בגאצקיס: "אנחנו בבעיה, אני מרגיש רע אחרי משחק כזה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה בעיות. צירבס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצהובים מודעים לכך שהמשימה בשבוע הבא, מול דרושאפקה של דייויד בלאט, לא צפויה להיות קלה יותר. "אנחנו חייבים להתחיל לנצח, בגאצקיס מנסה לשנות דברים, אבל זו סיטואציה לא פשוטה עבור אף אחד. אמנם שום דבר לא נגמר, אבל בהחלט מדובר במצב לא פשוט", הודו בקבוצה.

דווין סמית' סיכם את ההפסד הנוסף ואמר: "במחצית השנייה יצאנו מהקצב שלנו ואיבדנו שליטה על המשחק. ביצענו כמה החלטות רעות מאוד, כמו האיבודים והעבירות הבלתי ספורטיביות, הם ניצלו את זה באופן מקסימלי. אנחנו חייבים לעבוד קשה וחזק יותר בסיבוב השני ביורוליג, נכנסנו לפיגור רציני בטבלה".

גל מקל הוסיף: "זו הרגשה מבאסת. הרגשנו שהמשחק הזה בהישג יד, אבל קשה מאוד לנצח משחק שנתנו ליריב 20 פוזשנים יותר מאיתנו. נצטרך להמשיך לעבוד קשה ולהאמין אחד בשני. אין ספק שאנחנו לא במצב טוב מבחינת מיקום, אבל עדיין הכל אפשרי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנדרו גאודלוק מכבי תל אביב. צילום: טליה קדוש,
אנדרו גאודלוק מכבי תל אביב/צילום: טליה קדוש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully