וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס: "אנחנו בבעיה, אני מרגיש רע אחרי משחק כזה"

29.12.2016 / 23:55

מאמן מכבי תל אביב נשמע אובד עצות לאחר הבכורה האירופית שהסתיימה בהפסד בוויטוריה: "אם לא ניקח ברצינות את ההגנה, אני לא יודע מה להגיד". מאמן היריבה: "ניצלנו את ההזדמנות"

קווינסי מילר שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול שיין לארקין שחקן באסקוניה ויטוריה. GettyImages
בכורה לא ממש מוצלחת. קווינסי מילר/GettyImages

רצף ההפסדים של מכבי תל אביב ביורוליג התארך הערב (חמישי) לשישה, בעקבות הפסד חוץ 101:88 לבאסקוניה ויטוריה. המארחת נהנתה מיכולת הגנתית איומה של הצהובים במשך שלושה רבעים וחצתה את רף 100 הנקודות בבכורה האירופית של איינארס בגאצקיס. קווינסי מולר קיבל דקות ראשונות בצהוב, אבל לא קלע. ויקטור ראד הוביל את מכבי תל אביב עם 20 נקודות.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב עם הפסד שישי רצוף ביורוליג - 101:88 בוויטוריה
הרצף הכי גרוע מאז עונת הדובדבנים, תצוגת ההגנה הכי גרועה מאז 2008
"יותר גרוע מצרבת": הרשת לא ריחמה על מאיק צירבס אחרי עוד תצוגת נפל
צסק"א הופתעה, פנרבחצ'ה הפסידה לאולימפיאקוס, הצגה לדונצ'יץ' בריאל

seperator

איינארס בגאצקיס, מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "ההגנה תמיד הרשימה אותי, אם לא ניקח ברצינות את ההגנה, אני לא יודע מה להגיד. אנחנו בבעיה. באופן כללי, היריבה זרקה 23 פעמים יותר כי איבדנו 19 כדורים, נתנו להם לקחת 11 כדורים חוזרים בהתקפה וביצענו שש עבירות תוקף. היו יותר מדי טעויות בפעולות הפשוטות, עשינו עבירות טכניות. תמיד אני אומר: תשלוט ברגשות שלך. בכדורסל אין תירוצים, אני מרגיש רע אחרי משחק כזה. אף אחד לא היה טוב. קודם כל נצטרך לעבוד על ההגנה. היינו חלשים בהגנה אישית, בהגנת מעבר ובהגנה על הריבאונד. אנחנו עובדים כדי לשנות את זה, לשחקנים יש גאווה, אבל אי אפשר לבצע שינוי ביום או יומיים. אחרי המשחק בליגה הייתה הרגשה חיובית, אבל זה לא מספיק ביורוליג. התרופה הכי טובה היא לעבוד קשה ולחזור לנצח".

סיטו אלונסו, מאמנה של באסקוניה: "אנחנו מאוד שמחים עם המשחק הזה. הייתה לנו את ההזדמנות לנצח וניצלנו אותה. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים להמשיך לעבוד".

יוהנס פויטמן: "הייתה לנו הנעת כדור מצוין, כולם קיבלו זריקות פנויות והיה משחק התקפי טוב מאוד שלנו. אנחנו תמיד עושים עבודה טובה בבית, הפסדנו כאן רק לאולימפיאקוס. הקהל דוחף אותנו ואני מקווה שנצליח להמשיך ככה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully