וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוזלן יבקש שחרור לצמיתות, בחיפה הודיעו לאבו עביד: אתה נשאר

30.12.2016 / 8:10

החלוץ ומוגרבי ייפגשו עם ראשי המועדון בתחילת השבוע, גוזלן יבקש לוותר על החוזה ולא לעבור בהשאלה. הבלם ימשיך. בעיה עם משומר, שעשוי להישאר: "לא בטוח שתהיה קבוצה שתשלים את שכרו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה תפגש ביום ראשון הקרוב עם החלוץ שובל גוזלן והקשר פיראס מוגרבי. על הפרק: תנאי שחרורם לקבוצות אחרות בחודש ינואר. גוזלן יזם את הפגישה באמצעות סוכניו, גלעד ורונן קצב, על מנת להגיע לפשרה בעניין החוזה שלו. החלוץ יבקש שחרור לצמיתות מהמועדון במטרה לעבור לקבוצה אחרת ולא בהשאלה, בכך הוא עשוי לסיים את דרכו במועדון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום שלישי, החלוץ נמצא בדרך להפועל רעננה. חיים סילבס כבר שוחח עם החלוץ לאחר שחרורו ורוצה אותו מאוד בקבוצה, למרות ההצעה מבני סכנין. בנוסף, חיפה הודיעה לאיאד אבו עביד כי הוא לא ישוחרר מהסגל ויישאר בקבוצה עד תום העונה. גם הקשר הצעיר יניב בריק נשאר.

ההודעה לחמשת השחקנים ששוחררו אתמול הגיעה באמצעות המנכ"ל אסף בן דב, שלקח אותם לשיחה באימון הבוקר שערכה הקבוצה. המנכ"ל הודיע לכל החמישה כי הם לא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה, ומאוחר יותר גם הסוכנים שלהם קיבלו הודעה מסודרת בעניין. בניגוד לשניים שהזכרנו קודם, עטאא ג'אבר, איסמעיל ריאן ואייל משומר לא יגיעו לשיחות. נראה כי דווקא האחרון עשוי להישאר בסופו של דבר, זאת משום שבסביבתו לא מאמינים שתהיה קבוצה שתשלים את שכרו. "לא בטוח שזה יקרה, ולכן יכול מאוד להיות שאייל ימשיך במכבי חיפה", אמרו במועדון. משומר מחזיק בחוזה של 160 אלף דולר, כלומר כ-80 אלף דולר עד תום העונה.

עוד בנושא:

מכבי חיפה הודיעה: אייל משומר, איסמעיל ריאן ושובל גוזלן שוחררו
שחר: "בחרתי את הצוות הטוב ביותר, אבל לא את השחקנים המתאימים"

שחקן מכבי חיפה אייל משומר. ברני ארדוב
יישאר בירוק? משומר/ברני ארדוב

רנה מולנסטיין לא תרגל אתמול את ההרכב, אלא ערך משחקונים פנימיים. הבשורה העיקרית מהאימון היא שעומרי גלזר ונטע לביא כשירים למשחק. כבר עתה ברור שגוזלן, מוגרבי, ג'אבר, ריאן ומשומר לא יהיו בסגל בשבת. עמית זנטי ומוחמד עוואד כן ייכללו, אבל אחרי שחרורו של מריו מוסא לא יהיה גיבוי לסאן מנחם, עליו בונים כמגן המוביל להמשך העונה. הסיבה: יונתן לוי עדיין בטירונות. קמיל ואצק יפתח כנראה במרכז הקישור. ניקיטה רוקאביציה עשוי להמשיך בהרכב, כשפלט ימתין על הספסל. הבלם הולמאר אייולפסון ינחת בשבוע הבא בישראל, ויצטרף לאימונים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בטרנר, בו הוא יוכל לקחת חלק.

בנושא אחר, שיחת היום לאחר אימון הבוקר אמש (חמישי) הייתה הדברים שאמר נשיא המועדון יעקב שחר על השחקנים. כזכור, שחר איים לשחרר מספר שחקנים וכבר למחרת מימש את אותו איום, כששלח חמישה מהם הביתה, לא כולל מריו מוסא שכבר המריא למולדתו. כזכור, שחר אמר: "אני מאמין שבחרתי את הצוות הטוב ביותר. יש כאן צוות שלא היה שנים במכבי חיפה, אבל כנראה שבחרתי את השחקנים הלא מתאימים. יש לנו מחויבות למועדון ולאוהדים. המועדון עושה הכל שיצליחו, הם לא מחזירים אותו דבר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully