וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: אייל משומר, איסמעיל ריאן ושובל גוזלן שוחררו

29.12.2016 / 10:50

כצפוי, גם ג'אבר עטאא ופיראס מוגרבי קיבלו הודעות שחרור. ריאן מבוקש במכבי פתח תקוה, גוזלן בדרך להפועל רעננה. נמשכים המגעים לגבי עומר דמארי, גם סבסטיאן אנדרסון עדיין על הפרק

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) על שחרורם של מספר שחקנים מהסגל שלה. ההפתעה מגיעה מכיוונו של איסמעיל ריאן, שעד לא מזמן טענו במועדון כי הם בונים עליו, וכעת הוא יחפש לעצמו קבוצה חדשה. לוואלה! ספורט נודע כי מכבי פתח תקוה ובני סכנין מתעניינות בשירותיו.

כצפוי שובל גוזלן (במגעים עם הפועל רעננה, גם סכנין התעניינה), אייל משומר (הפועל חיפה וכפר סבא הביעו עניין), פיראס מוגרבי (במשא ומתן עם הפועל חיפה) ועטאא ג'אבר (סכנין וקבוצות בבלגיה על הפרק) קיבלו אישור לחפש קבוצה. במקביל הוחלט כי בנוסף למוחמד עוואד, יונתן לוי ועמית זנטי, מספר שחקנים נוער נוספים יעלו לקבוצה הבוגרת. "בנוגע לחיזוק", נכתב בהודעה הרשמית. "לאחר החתמת הבלם האיסלנדי הולמאר אייולפסון, במועדון בודקים אופציות נוספות להחתמה".

כזכור, מכבי חיפה מנהלת מגעים לצירופו של עומר דמארי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. במקביל, היא בודקת אפשרות להחתים חלוץ זר. שמו של החלוץ השבדי סבסטיאן אנדרסון עלה ובמועדון בודקים את העלויות הכספיות הכרוכות בהחתמתו.


עוד בנושא:

שחר: "בחרתי את הצוות הטוב ביותר, אבל לא את השחקנים המתאימים"
מריו מוסא שוחרר רשמית: "רציתי להישאר במכבי חיפה, זה הכדורגל"

שחקן מכבי חיפה, איסמעיל ריאן. טל לוי
קיבל אישור לחפש קבוצה. ריאן/טל לוי
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully