וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה קטעה את הרצף של דרושאפקה עם 77:82 ביתי

דיוויד בלאט וטייריס רייס (13 נקודות) נפגשו שוב, אך ידו של הרכז הייתה על העליונה. בכורה לז'יז'יץ'. 26 לקית' לנגפורד בניצחון 81:83 של קאזאן על פנאתינייקוס, 75:90 לבאמברג על גלאטסראיי בחוץ

חואן קרלוס נבארו, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
ניצחון חשוב. נבארו/GettyImages

המחזור ה-15 בשלב המוקדם של היורוליג ננעל הערב (שישי) עם שלושה מפגשים מסקרנים. ברצלונה גברה 77:82 על דרושאפקה, ועוד קודם לכן קאזאן רשמה ניצחון שלישי ברציפות עם 81:83 דרמטי מול פנאתינייקוס, בעוד באמברג הנחילה לגלאטסראיי עוד מפלה עם ניצחון 75:90 בחוץ.

אנטה ז'יז'יץ', דרושאפקה. GettyImages
נזרק היישר למים העמוקים. ז'יז'יץ'/GettyImages

ברצלונה - דרושאפקה 77:82

שלוש שנים עברו מאז שדיוויד בלאט וטייריס רייס שילבו כוחות בדרך לזכייה סנסציונית ביורוליג, והערב הם נפגשו שוב, הפעם כיריבים. בסופו של דבר רייס רשם ערב פושר עם 13 נקודות (3 מ-9 מהשדה) ו-4 אסיסטים, אבל לרוע מזלו של בלאט, יתר חבריו מברצלונה התעלו וקטעו את רצף שלושת הניצחונות של דרושפאקה. הטורקים קיבלו הופעת בכורה מחביבו של בלאט, אנטה ז'יזיץ' הצעיר, שחתם באמצע השבוע ונזרק למים העמוקים מהר מאוד. הסנטר הקרואטי סיפק 4 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-15 דקות על הפרקט, אבל זה היה דווקא הערב של יריבו מתחת לסלים, אנטה טומיץ', שהוליך את ברצלונה עם 16 נקודות ו-5 אסיסטים. ג'סטין דולמן הוסיף 11 למנצחת.

המשחק היה מותח למדי: אחרי מחצית ראשונה בשליטה טורקית, ברצלונה יצאה חדה ומפוקסת לרבע השלישי ועלתה ליתרון שבע. דרושאפקה, בראשות ג'יימס אנדרסון (21 נקודות ו-6 ריבאונדים), לא ויתרו וחזרו לעניינים, אבל בסופו של דבר ברצלונה שמרה על היתרון, בעיקר בזכות מהלכים טובים של פטרי קופונן במאני-טיים. דרושפאקה רדפה ורדפה, אבל כשנותרו פחות מעשר שניות על הסיום ובמצב של מינוס שלוש, בלאט הורה לשחקניו לא לבצע עבירה כדי לשמור על הפרש סביר, ולמעשה ויתר על המשחק. ניצחון שני ברציפות לברצלונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פביאן קוזר, באמברג, מול טיבור פלייס, גלאטסראיי. GettyImages
בקלי קלות. קוזר/GettyImages

קאזאן - פנאתינייקוס 81:83

המומנטום של הקבוצה של ייבגני פאשוטין נמשך עם ניצחון שלישי ברציפות, הפעם באופן דרמטי במיוחד. המשחק הלך צמוד לכל אורכו, עד שלטאביוס וויליאמס השתלט על הצבע ברבע האחרון. דקה לסיום, היתרון של קאזאן עמד על חמש, אבל פאו לא אמרה נואש וצימקה למינוס שתיים בלבד. היוונים עוד קיבלו צ'אנס לנצח את המשחק, אבל ניסיון השלשה של דמטריס ניקולס על הבאזר הלך החוצה. מלך הסלים קית' לנגפורד שוב היה מעל כולם עם 27 נקודות, וויליאמס הוסיף 19 ו-9 ריבאונדים למנצחת. מנגד, 23 ו-6 אסיסטים של נית' קלאתיס לא הספיקו לפאו, שנוצחה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים.

גלאטסראיי - באמברג 90:75

הפסד שלישי ברציפות לגלא המאכזבת, שנותרה אחרונה בטבלה עם מאזן עלוב למדי של ארבעה ניצחונות בלבד. המשחק התנהל בשליטה של באמברג מהרגע הראשון, וברבע השלישי הגיעה הבריחה של הגרמנים עם ריצת 14:27, ממנה כבר לא היה צ'אנס לחזור. יאניס שטרלניקס עם 18 ו-4 אסיסטים, פביאן קוזר עם 15 ו-4 ודניאל תייס עם 14 ו-14 ריבאונדים הובילו את החבורה המשתפרת של אנדראה טרניקייר לניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. 20 של אוסטין דיי לא הספיקו לטורקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully