וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "אנחנו נראים כמו קבוצה מליגה רביעית אחרי שאנחנו סופגים"

29.12.2016 / 14:25

המאמן ערך לשחקני בית"ר ירושלים אסיפה בעקבות ההפסד לעירוני קרית שמונה: "גם כשלא הולך, אסור שהמחוייבות תרד". עוז ראלי אמור לפתוח כמגן ימני על חשבון אריק סאבו, שספג ביקורת מהמאמן

צילום: אבי כהן עריכה: שניר דבוש
רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
מנותק מהזרים? בן שמעון/סוכנות ג'יני

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון, ערך היום (חמישי) אסיפת שחקנים בעקבות ההפסד 2:0 לעירוני קרית שמונה, ולקראת המשחק ביום שני נגד מכבי תל אביב. בן שמעון אמר לשחקנים: "ברגע שאתם מקבלים שער יש ירידה בשקט, במחוייבות ובביטחון. אנחנו נראים כמו קבוצה מליגה רביעית במצבים האלה ואסור שזה יקרה".

המאמן העיר באופן ספציפי לשחקנים והתמקד בעיקר באריק סאבו, שהתקשה כמגן ימני מול אחמד עאבד. בן שמעון ביקש מהמגן לתקוף יותר ולהיות ממוקד מול שחקן המטרה שלו. סאבו טס לסלובקיה לאחר ההפסד וחזר רק הלילה מחופשה של מספר ימים, היישר לביקורת באסיפה. שחקנים אמרו על סאבו: "הוא עוד לא נחת מהחופשה. עדיף היה לדלג עליו ולעשות לו את זה מחר או מחרתיים בארבע עיניים". שחקן נוסף אמר: "רוב האסיפה היתה על סאבו ומרסל הייסטר. אם רן היה יודע איך הם מרגישים פה, הוא היה עושה את זה אחרת, אבל הוא מנותק מהזרים".

עוד בנושא:

בית"ר תיקנס ב-45 אלף שקל, עונש הפחתת שתי הנקודות לא יופעל
איתי שכטר: "העבודה שאני עושה לא מספיקה, צריך שערים ובישולים"

עוז ראלי, בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
צפוי לקבל קרדיט. ראלי/יוסי ציפקיס

סאבו לא צפוי לפתוח ביום שני, כאשר עוז ראלי אמור לפתוח כמגן ימני. עדיין לא ברור מי יפתח לצידו של חסוס רואדה במרכז ההגנה, דן מורי או טל כחילה. קלאודימיר פריירה צפוי לחזור ל-11, ונראה כי המאמן מתלבט בין שמעון אבוחצירה לשלומי אביסידריס.

בבית"ר קיבלו ברגשות מעורבים את הקנס (45 אלף שקלים) בעקבות הקריאות הגזעניות נגד קרית שמונה. מצד אחד, לא מומש עונש הפחתת שתי נקודות על תנאי והקבוצה לא נענשה במשחקי רדיוס, אך יחד עם זאת, בעקבות ההחלטה להקל בעונשים אלו, סכומי הקנסות עולים והמועדון צבר השנה קנסות בסכום מצטבר של מעל 500 אלף שקלים, בארץ ובאירופה.

בנוגע לשחקני רכש, במועדון הגישו הצעות כספיות על מספר זרים והם אמורים לקבל תשובות בימים הקרובים, גם בנוגע לשחקן או שניים שיגיעו להתרשמות. בבית"ר חוששים ליפול עם זרים שיגיעו בינואר, וממתינים לראות מי ייפלט מהפועל תל אביב ומהשוק הישראלי. שובל גוזלן הוצע לקבוצה, אך במועדון לא יצרפו אותו ללא אופציה לרכישה בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully